Kredka do oczu Madame Lambre

Jakiś czas temu od firmy Madame Lambre otrzymałam do przetestowania kredkę do oczu w ramach współpracy.
Madame Lambre jest stosunkowo nową firmą, ale wielu osobom już dobrze znaną. Mnie osobiście urzekły prześliczne opakowania kosmetyków, które są wykonane z wielką starannością. Ale sama jakoś produktów uważam, że jest równie rewelacyjna.

Kredkę posiadam w kolorze czarnym (ME-10)


Producent:

To miękki ołówek, którym można delikatnie podkreślić lub skorygować kształt oka. Komfortowa, delikatna konsystencja produktu zapobiega naciąganiu delikatnej skóry okolic oczu. Precyzyjne linie podkreślają kontur oczu i w zależności od życzenia dają efekt subtelnego bądź wyrafinowanego makijażu.


Cena: 10,20zł


Moja opinia:

Kredka zapakowana jest w papierowe etui z logo firmy. Wykonana jest z drewna, posiada ostre zakończenie i złotą zatyczkę, która nie spada z kredki. Eye liner wygląda naprawdę oryginalnie. Bez problemu można nim operować. Kredka jest dość miękka, przez co bez problemu można namalować kreskę już jednym pociągnięciem. Na bazie utrzymuje się ona cały dzień (mimo, że mam tłuste powieki) i nie wymaga poprawek. Nie wiem, jaka jest trwałość eye liner'a, gdy nałożymy go na powiekę bez użycia bazy. Kredka nie rozmazuje się. Jeszcze jej nie strugałam, ale myślę, że z tym nie będzie problemu. Za kwotę niewiele ponad 10zł mamy dobrej jakości kredkę. Paleta kolorów jest różnorodna, więc każdy na pewno znajdzie odpowiednią dla siebie.
Dostępna w drogeriach Hebe oraz TU
Zachęcam również do zapoznania się z całym asortymentem firmy www.madamelambre.eu

Używałyście kredek Madame Lambre lub innych produktów tej marki?
Dajcie znać, jak się u Was sprawdziły :)

Komentarze

  1. mam ta kredkę bardzo jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tą kredkę i też czarną :) Na prawdę jest strasznie miękka, ale dzięki temu lepiej się nią maluje. Próbowałam malować nią bez bazy, ale szybko się rozmazuje, więc używam tylko z bazą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekspedientka mi ją polecała. Podobno cieszy się dobrymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam lipliner z Lambre i spisuje się swietnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam brazowa i jest fajna;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w ogóle kredek do oczu nie używam. Kiedyś używałam, ale szybko mi się zmywały.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się czy ta kredka posiada opakowanie, ponieważ na jednym z blogów mignął mi podłużny kartonik. Widocznie trafił mi się niezapakowany egzemplarz.
    Ale oczywiście obiema łapkami podpisuję się pod Twoją recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  8. No tego to nie znamy, ale widzimy, że też miałaś/mas zpłyny Concertino Baby uwielbiamy je, ale kapsułki do prania PERSIL także polecamy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuszą mnie kosmetyki tej firmy, pewnie jeśli się gdzieś na nie natknę nie obędzie się bez zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredki nigdy nie miałam, a widzę że warto się o nią pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiele osób testowało produkty tej marki i opinie na ich temat są raczej dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy... bardzo podoba mi się design tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mnie kusza te ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej firmy konturówkę i też jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)