Najgorszy płyn do płukania ust

Dzisiaj o produkcie, który jest totalnym bublem, czyli o płynie do płukania ust Prokudent med Pielęgnacja dziąseł.



Od lat używam Baikadentu, o czym może niektóre z Was wiedzą, ale postanowiłam dla odmiany wypróbować coś innego. Niestety trafiłam chyba na najgorszy płyn do płukania ust dostępny na rynku.
Niby ma chronić dziąsła, zapobiegać powstawaniu płytki nazębnej, działać antybakteryjnie, przeciwzapalnie itd, co szczerze mówiąc ciężko mi ocenić, bo nie używam go regularnie z powodu jego obrzydliwego smaku. Po wypłukaniu ust pojawia się okropny posmak, który utrzymuje się przez kilkanaście minut. Żadnego odświeżenia. Zauważyłam, że zagęszcza ślinę (coś okropnego!) oraz powoduje pieczenie. Nie wiem nawet, czy będę w stanie zużyć go do końca. Jedynie cena jest korzystna, ok. 6zł za 500ml, ale co z tego...

Skład też ma nie za ciekawy...

Skład: Aqua, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Aroma, Disodium Phosphate, Disodium Phosphate, Cetylpyridinium Chloride, Lactic Acid, Panthenol, Sodium Saccharin, Sodium Chloride, Eugenol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Sodium Benzoate, Eugenia Caryophyllus Flower Extract, Salvia Officinalis Leaf  Extract, Limonene, Potassium Sorbate, CI 42090
 
 

Komentarze

  1. Na pewno nie wypróbuję, dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie co z tego że 6 zł, jak jest bublem :)
    Ja uzywam listerine choć są bardzo intensywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam Listerine, ale jak dla mnie są za mocne ;)

      Usuń
  3. naszczęście nie używam tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przynajmniej wiem, czego na pewno nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze,że umieściłaś jego recenzję,bo miałam zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym przypadku cieszę się, że nie używam płynów do płukania jamy ustnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś tez skusiłam się na jakiś tani płyn do ust i też nie odświeżał w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersje zielona i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam, zazwyczaj wybieram te "oklepane" marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze Baikadent kupuję. Kurcze, co mnie podkusiło?! :D

      Usuń
  10. Miałam go i zgadzam się z Twoją opinią...

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba uważać, żeby go nie kupić. Od jakiegoś czasu używam niebieskiego płynu Oral-B, chyba jako jedyny nie wypala mi języka i błon śluzowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynu Oral-B nie miałam, ale na pewno wypróbuję, dzięki :)

      Usuń
  12. Hmm..a miałam zamiar go kupić...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za opinię. Dla mnie najlepszy jest Listerine zero :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach tak... Miałam go kiedyś i oddałam po pierwszej aplikacji ;-)
    Okropny jest !! Do nabycia w Rossmannie, cena niska, ale jakość nijaka :/
    Ja używam teraz na zmianę płynu Oral-B oraz Colgate - bez alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli już wiem, że nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam chyba raz użyłam takiego płynu do ust, bo mój chłopak akurat używał. W sumie dają fajne odświeżenie, ale tak na co dzień to nie używam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wogóle do serii Prokudent nie jestem przekonana..co coś kupie to bubel..nawet nitki do zębów..

    OdpowiedzUsuń
  18. A własnie zastanawialiśmy się nad jego zakupem i dobrze, że nie wybraliśmy!! Kupiliśmy inny i się cieszymy....

    Dziękujemy za recenzję, jest dla nas niezwykle cenna.

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię płyny do płukania ust, zawsze jest po nich takie przyjemnie swieże uczucie w ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na rozdanie jeżeli oczywiście masz ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam go kiedyś, ale dobrze, ze nie kupiłam, dla mnie chyba najlepszy jest Listerine.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem do czego można go użyć- do czyszczenia toalet :)
    Nie warto sobie psuć samopoczucia i oddechu takim kitem, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem wierna Listerine :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no to niezły bubel ;/ płyny do płukania powinny odświeżać a nie smętnić ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Bubel ;/
    Nie warto się męczyć z nim, lepiej wylać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja od zawsze jestem wierną fanką i użytkownikiem Listerine:)
    zapraszam do konkursu na moim blogu do wygrania bony na zakup bucików:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Otagowałam Twój blog, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś się skusiłam najgorszy płyn jakiego używałam ten ohydny smak bleeee :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)