Żel do mycia twarzy Mythos

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu do mycia twarzy Mythos, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy z firmą Flax.


                                                            Kliknij, aby powiększyć skład


Producent:

SUBSTANCJE AKTYWNE: oliwka + BIO: rumianek, aloes, naturalna gliceryna
DZIAŁANIE: Łagodne oczyszczenie i pielęgnacja, właściwości kojące, dla wszystkich rodzajów skóry

Produkt nie zawiera: parabenów, oleju mineralnego, BHT, silikonów, GMO, EDTA, barwników syntetycznych, glikolu propylenowego.

Pojemność: 200ml
Cena: 33,85zł


Moja opinia:

Żel znajduje się w buteleczce z wygodną pompką oraz nasadką, która zabezpiecza pompkę. Do jednorazowego użycia potrzebne są ok. 3-4 pompki produktu, bo przy jednym kliknięciu kosmetyku wydobywa się niewiele. W sumie lepiej kliknąć w razie potrzeby kilkakrotnie, niż gdyby za jednym razem wydostawało się zbyt wiele żelu. Idealnie sprawdza się do mycia z użyciem gąbeczki lub bez. Kosmetyk jest bezbarwny i dość gęsty, co sprawia, że jest wydajny. Ma bardzo przyjemny, delikatny ziołowy zapach. Doskonale oczyszcza skórę ze wszelkich zanieczyszczeń, a także resztek makijażu. Skóra po umyciu tym żelem jest czysta, odświeżona i miła w dotyku. Kosmetyk nie podrażnia, nie wysusza, ani nie powoduje nieprzyjemnego uczucia ''ściągnięcia'' skóry. Nie szczypie w oczy, delikatnie się pieni i łatwo spłukuje. Nie zauważyłam żadnych minusów. Żel robi to, co ma robić czyli oczyszcza twarz nie podrażniając jej. Produkt przeznaczony jest do każdego typu cery. Ja mam tłustą, dość wrażliwą i u mnie sprawdza się świetnie. Używam go każdego dnia z wielką przyjemnością, dlatego mogę Wam go polecić.
Żel jest do kupienia w sklepie Flax
Zachęcam również do zapoznania się z całą ofertą sklepu, gdyż firma posiada w asortymencie bardzo ciekawe produkty :)

Używałyście tego żelu bądź innych kosmetyków marki Mythos?

Komentarze

  1. Oo ma SLS a nie podrażnia , to super, może i u nas by się sprawdził.... Pozdrowionka;*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jego opakowanie :D Bardzo nawiązuje do natury. A take lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywałam kilku kosmetykow i szampon poki co dla mnie najlepszy;) :

    OdpowiedzUsuń
  4. Badzo fajny Eco produkt, tylko dlaczego te eco są zawsze droższe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawi ta marka kosmetyków ..
    Skład warty uwagi ;)
    Tylko ta cena , troszkę spora ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka ulubieńcóe od Flax. Zwłaszcza masło.

    OdpowiedzUsuń
  7. cena i zapach go przekreślają, strasznie nie lubie ziołowych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak poluję na Mythos... czekam na promocję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę produkt z tej firmy :)
    Jeżeli nie podrażnia to chyba się skusze na niego. Ostatnio nie mogę trafić na kosmetyk idealny do twarzy :(
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. i ma pompkę! super! lubie produkty z Flax

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie mam dostępu do tego sklepu, a chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być idealnym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  13. kuszący, podoba mi się jego opakowanie z dozownikiem - duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś byłam na ich stronie, ale nie znam ich kosmetyków

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat kosmetyków tej firmy, mam nadzieję, że to kwestia czasu aż uda mi się zakupić jakiś egzemplarz na próbę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zamierzam sięgnąć po ten żel. bo właśnie ten z fitomedu mi się kończy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)