Hipoalergiczne żele do prania CONCERTINO BABY

Od jakiegoś czasu testuję żele do prania Concertino Baby, które otrzymałam w ramach współpracy. Dziś podzielę się z Wami moją opinią na ich temat.




Producent:
  • Połączenie delikatności płynu i skuteczności proszku
  • Testowany dermatologicznie
  • Przeznaczony do prania bielizny niemowlęcej i dziecięcej oraz odzieży osób o wrażliwej skórze i alergików
  • Specjalna formuła zapobiega blaknięciu kolorów/Wyjątkowa receptura pomaga utrzymać naturalną biel tkanin na dłużej oraz zapobiega ich szarzeniu
  • Łagodny ale skuteczny
  • Doskonale się wypłukuje
  • Nie zawiera parabenów
  • Pozostawia delikatny, kremowy zapach/delikatny zapach kwiatów bawełny i hibiskusa
  • Skoncentrowany przez co wyjątkowo wydajny: 16 prań (płyn 1L), 33 prania (płyn 2L)
  • Pojemność: 1L i 2L
Cena: 1L ok. 12zł, 2L ok. 18zł

  
Moja opinia:

Żele znajdują się w poręcznych opakowaniach z rączką. Dołączona jest do nich miarka, co ułatwia odpowiednie dozowanie produktu. Żele mają delikatne i przyjemne zapachy i razem z płynami do płukania tej samej firmy stanowią świetny duet. Przyznam, że pierwszy raz miałam do czynienia z żelami do prania. Zawsze używałam proszku. Obawiałam się, że żel może nie poradzić sobie z zabrudzeniami i być za słaby. Jednak myliłam się, ponieważ żele Concertino bardzo dobrze radzą sobie z usuwaniem zabrudzeń, a przy tym są delikatne dla tkanin. Podczas stosowania tych żeli nie występuje u mnie zaczerwienie skóry, czy swędzenie, więc jest to idealny produkt dla osób z wrażliwą skórą, czy alergików. Jestem przekonana, że do prania odzieży dziecięcej, czy niemowlęcej będą się jak najbardziej nadawać. Po wypraniu, ubrania mają świeży i delikatny zapach, są miękkie i miłe w dotyku. Zauważyłam, że łatwiej się je prasuje. Uważam, że żele są bardzo wydajne. Do jednego prania wlewam zwykle 100ml produktu (ale to zależy od twardości wody i ilości zabrudzeń). Nie zauważyłam, aby kolorowe tkaniny wyblakły, a białe szarzały. Plusem jest również ich cena.

Komentarze

  1. ten niebieski bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też wolę zapach tego niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam oba i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedrogie i skuteczne w praniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już kolejny raz spotykam się z recenzją tych żeli. Całkiem sympatycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tylko proszek, sprawdza sie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie używałam proszku z tej firmy, ale na pewno go kupię, jak skończą mi się żele :)

      Usuń
  7. Ja w sumie nigdy nie miałam żadnej wysypki, czy zaczerwień od jakiegoś produktu do prania. Także mi jest to raczej obojętne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczko, a jak je stosujesz? Wlewasz bezpośrednio na pranie do bębna pralki czy do przegródki?

    OdpowiedzUsuń
  9. jak mąła była mała używaliśmy jelp, a teraz już pierzemy w dreft wszystko razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam tych zeli ale muszę przyznać że zaciekawiły mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. o to coś dla mnie bo jestem uczuleniowcem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie się sprawdzają te żele... bardzo dobre produkty!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tych żeli, więc może warto wypróbować...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)