Borowina SPA Sulphur

Kąpiel borowinowa w domu? Czemu nie!
Dzisiaj o produkcie uzdrowiskowym z Buska-Zdroju, który miałam okazję testować przez ostatnich kilka tygodni dzięki uprzejmości firmy Sulphur.



Producent:

borowina SPA to
Unikalny produkt uzdrowiskowy z Buska-Zdroju wytwarzany w standardzie leku
Emulsja do kąpieli wytwarzana z czystej mikrobiologicznie borowiny
Produkt na bazie zagęszczonego wodnego wyciągu borowinowego
Kąpiel borowinowa relaksuje, zmniejsza napięcie, rozluźnia i redukuje uczucie ociężałości nóg.
Kąpiel borowinowa, z dodatkiem borowiny SPA, wykazuje następujące, znajdujące potwierdzenie w badaniach, działanie na skórę:
Wyraźnie wygładza (zmniejsza przymieszkowe rogowacenie naskórka), 
Uelastycznia naskórek, 
Nawilża i sprawia, iż skóra jest przyjemna w dotyku,
Poprawia ogólny wygląd skóry ciała
Łatwa i wygodna w stosowaniu (bardzo dobrze rozpuszcza się w wodzie) przedłuża kurację sanatoryjną w warunkach domowych. Nie brudzi ciała ani nie pozostawia osadów na wannie po spłukaniu wodą.
Produkt dostępny w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych oraz wybranych drogeriach w całej Polsce.

borowina SPA swoje działanie zawdzięcza zagęszczonemu wodnemu wyciągowi borowinowemu, który zawiera skoncentrowane, aktywne biologicznie składniki borowin – głównie kwasy humusowe (huminowe i fulwokwasy), liczne jony (głównie: wapnia, magnezu, jodu i potasu) oraz fitohormony (ciała estrogenne).
Kwasy humusowe to naturalne antyoxydanty (substancje „zmiatające” wolne rodniki odpowiedzialne za proces starzenia skóry), które nadają skórze korzystny, lekko kwaśny odczyn pH wspomagając naturalny „płaszcz ochronny” skóry.
Borowiny wpływają na przemiany białek, węglowodanów, tłuszczów, kwasów nukleinowych, stymulują odnowę tkanek. Dodatkowo pobudzają produkcję elastyny i kolagenu w skórze.
Łagodne ciepło kąpieli ułatwia penetrację składników borowin przez skórę ciała.
Opakowanie 500g umożliwia przygotowanie 5-10 kąpieli borowinowych.
W badaniach dermatologicznych i aplikacyjnych nie zaobserwowano odczynów alergicznych i podrażnień.


Skład: Aqua dest., Peat extrat, PEG 7 Gliceryl Cocoate, 1,2 Propanodiol, Pinus silvestris, Methylocelulose, PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Phenonip.

Cena ok. 35zł za 500g


Moja opinia:

Pierwszy raz miałam okazję brać kąpiel z dodatkiem borowiny. Nigdy nie przypuszczałam, że mogę mieć takie mini SPA we własnym domu. Produkt ten ma bardzo wiele wspaniałych właściwości, o których zapewnia nas producent. Często szukamy produktów pochodzących z dalekich zakątków świata, nie zwracając uwagi na polskie perełki. Borowina z pewnością do nich należy.
Kąpiele z dodatkiem borowiny SPA biorę co kilka dni, zgodnie z zaleceniami producenta. Wlewam do wanny ok. 1/4 szklanki produktu. Po chwili mieszam wodę kilka sekund i kąpiel jest gotowa. Woda przybiera kolor jasnego brązu, pojawia się delikatna pianka (która szybko znika), a łazienkę wypełnia cudowny, leśny zapach. Dla mnie nie ma nic przyjemniejszego po ćwiczeniach od kąpieli w borowinie SPA. Dermokosmetyk łagodzi zakwasy oraz relaksuje po wysiłku. Po takim domowym SPA jestem odprężona i zrelaksowana. Moja skóra staje się bardziej nawilżona, gładka i w sumie nawet nie muszę używać balsamu. Po kąpieli tylko delikatnie osuszam skórę ręcznikiem, aby nie usunąc resztek preparatu, ponieważ jeszcze przez długi czas jego dobroczynne właściwości oddziaływują na skórę. Wierzę, że przy dłuższym stosowaniu pozbędę się uciążliwych bólów kręgosłupa. Pamiętajmy jednak, że na efekty działania borowiny trzeba trochę poczekać. Po jednej kąpieli nie można spodziewać się cudów. Po kilku użyciach widać rezultaty. Choć cena na pozór może wydawać się wysoka, to zastanówmy się, czy na kule musujące, pudry do kąpieli itp. nie wydajemy więcej? Chyba oprócz zapachu i zabarwionej na kolorowo wody, nie robią nic dobrego dla naszego ciała...
Według mnie ten produkt jest zdecydowanie warty polecenia. Dermokosmetyki uzdrowiskowe można nabyć w dobrych aptekach i sklepach zielarsko-medycznych (od ręki lub na zamówienie), a także za pośrednictwem aptek internetowych lub allegro. Więcej szczegółów na: http://sulphur.com.pl/gdzie-kupic/

Miałyście do czynienia z tym produktem? Dajcie znać, co o nim sądzicie :)

Moją uwagę zwróciła także pasta do zębów Sulphodent, która jest przeznaczona dla osób, które mają problemy z krwawiącymi dziąsłami. A z racji tego, że mam z tym problem postanowiłam ją kupić. Jeśli chciałybyście recenzję pasty, dajcie znać w komentarzach :)

Komentarze

  1. Oooo... to takie cudeńko można mieć w domu ? Świetna sprawa ;] O paście chętnie poczytam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz napisz o tej pascie, jak bedziesz zadowolona to kupie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, o paście poczytam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej emulsji, ale z tego co czytam warto ją kupić, :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna recenzja, mam produkty tej firmy i przymierzam sie do testow;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam a może kiedyś skuszę na tą emulsję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie miałam okazji poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda że nie mam wanny bo skusiłabym się na taką kąpiel ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że czytałam kilka pochlebnych opinii, ale sama nienawidzę błotek, borowinek itp. - nie mogę się przekonać do ich mocy...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię, jak jest dużo piany i długo wytrzymuje :D Ale z chęcią zrobiłabym sobie takie domowe SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi dermatolog zalecił stosowanie differin codziennie wieczorem. A i stosujesz go punktowo tylko na zmiany czy cienką warstwę na całą twarz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama z chęcią bym zrobiła sobie w domu własne SPA ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda, ja nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa ta borowinka. Słyszałam o niej wiele pozytywnych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mnie do niej zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja Droga, z czystym sumieniem polecę Ci tanią, ale sprawdzoną kąpiele bromowe Joanny. Wyjątkowo skuteczne produkty, które dostaniesz w drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  18. borowina jest dobra na chore kosci ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto przyjrzeć mu się bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię leśny zapach, a teraz coraz trudniej jest dostać kosmetyki o tym zapachu także jak znalazł dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Borowinę Spa i jest moim stałym bywalcem w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli chodzi o kosmetyki z The Body Shop, to warto czekać na promocję, masła przecenione są z 60zł na 40zł i wtedy 'ma to ręce i nogi'. Recenzowane właśnie masło, jest na prawdę extra, ale jeśli poczytasz poprzednie recenzje z TBS, to zobaczysz, że nie są już pochlebne...

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć :) Jak mi się uda znaleźć to masełko na promocji, na pewno się skuszę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)