Maseczka nawilżająca Hydro-Repair Efektima

Dziś przedstawię Wam jedną z maseczek, którą otrzymałam do przetestowania od Efektimy.
Nie jest to pierwsza maseczka tej firmy, jaką używałam. Wcześniej dość często kupowałam maseczki odżywcze. Wydaje mi się, że ta maska jest nowością, ponieważ nigdy wcześniej nie widziałam jej w drogeriach.


Od producenta:                                            
                                                  

Cena: ok. 3zł
Pojemność: 7ml

Moja opinia:

Maseczka jest bardzo wydajna. Jedna saszetka wystarczyła mi na dwa użycia. Kosmetyk ma śliczny, owocowy zapach, który zdecydowanie umila aplikację. Ma kremową konsystencję i dość szybko się wchłania. Po kilkunastu minutach widać na skórze ochronny film. Szczerze mówiąc nie usuwałam nadmiaru maski chusteczką, jak zaleca producent. Pozostawiłam ją na noc. Maseczka dobrze nawilża skórę i sprawia, że staje się ona gładka i miła w dotyku. Zaraz po aplikacji czuć przyjemne ukojenie. Kosmetyk jest idealny do nawilżenia i odżywienia skóry po zimie. Maska nie uczula ani nie podrażnia. Myślę, że świetnie sprawdzi się u osób z suchą skórą, ale nie tylko. W sumie każda cera potrzebuje nawilżenia.
Bardzo polubiłam tę maseczkę i mam zamiar kupić kilka saszetek :)

A Wy co sądzicie o maseczkach Efektimy?



Moi drodzy, chciałam poinformować, że jeszcze mam do rozdania dwa kupony na kurs ''Odżywianie kobiet 30+''. Rozdanie dzisiaj się kończy. Jeśli byłby ktoś chętny, to zapraszam Tutaj

Komentarze

  1. Nie używałam maseczek tej firmy. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jeszcze nie używałam maseczek tej firmy, trzeba będzie spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam maseczek tej firmy, ale ta mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jak kosmetyki ładnie pachną, zaciekawiłaś mnie tą maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli gdzieś spotkam to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z tej firmy maski jeszcze nie miałam. Ale wygląda na bardzo fajną :) Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy i maseczek...

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, z chęcią bym wzięła taki kupon, ale nie mogę, po pierwsze nie mam 30 lat, a po drugie karmię jeszcze... więc inaczej sie tez odzywiam... eh...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro mam w planach użycie tej maseczki - mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jej zapach, właśnie wczoraj jej użyłam :) Widziałam że można je dostać w Rossmanie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka tygodni temu nie widziałam, ale może już będą :))

      Usuń
  11. A u mnie się kompletnie nie sprawdziła, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, muszę sobie coś takiego zaaplikować

    OdpowiedzUsuń
  13. bede testowac, widzialam je w rosmanie tez :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może być dla mnie interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyzwoita cena, dobre działanie- czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)