Projekt denko #6

Dzisiaj pokażę Wam, co udało mi się zużyć przez kilka miesięcy. Projektu denko nie robiłam przez parę miesięcy (ostatnio aż wstyd się przyznać, ale w lutym...). Uzbierało mi się tyle produktów, że do torby nie wcisnęłabym już nawet szpilki ;)


Zaczynamy...



Olej z masła Shea Etja- świetny i wydajny produkt za stosunkowo niską cenę. Recenzja TU.
Kupię ponownie

Tonik nagietkowy Ziaja - mój ulubiony tonik od lat - dobry i niedrogi.
Kupię ponownie

Kolagen Aktiv + 3-Helisa - fantastyczny produkt, w którego składzie znajduje się głownie kolagen. Dość drogi, ale warty swojej ceny! Recenzja TU
Uwaga! Możliwy jest rabat przy zamówieniu.
Może kupię 

Żel do mycia twarzy Biały Jeleń - Dobrze oczyszczał skórę, nie przesuszał ani nie podrażniał. Recenzja TU
Kupię ponownie 

Płyn micelarny beBeauty - Najlepszy płyn micelarny, jaki miałam. W związku z tym, że (podobno) mają zostać wycofane zrobiłam mały zapas.
Kupię ponownie (jeśli nie zostaną wycofane)

Waciki Carea - Miękkie i delikatne, jednak trochę się rozwarstwiają, ale za tak niską cenę warto
Kupię ponownie

Vitamin + Balm - pomadka witaminowa o świetnym składzie. Cudownie nawilża usta, dobrze się rozprowadza i przepięknie pachnie. Oprócz tego kosztuje ok. 2-3 zł w kioskach i osiedlowych drogeriach. Polecam!
Kupię ponownie

Krem intensywnie nawilżający SPF 20 Iwostin Sensitia - dobry krem, jednak jak dla mnie zbyt niski filtr na lato. Recenzja TU
Może kupię ponownie.



Płyn do higieny intymnej Facelle - Początkowo byłam średnio z niego zadowolona. W sumie nadal mam co do niego mieszane uczucia (wolę Lactacyd), ale czasami nie mogę mu się oprzeć, gdy widzę go w Rossmannie za 4zł ;) Recenzja TU
Kupię ponownie

Olejek pod prysznic Isana  - dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza. Pozostawia na ciele delikatny film nawilżający. Nie ma konieczności stosowania po nim balsamu.
Kupię ponownie

Olejek pod prysznic Yves Rocher - w porównaniu z olejkiem z Isany wypada średnio. Ma nieco gęstszą konsystencję, całkiem przyjemny zapach. Bardzo delikatnie się pieni, jednak po nim odczuwałam potrzebę posmarowania ciała balsamem, w dodatku jest dość drogi.
Nie kupię ponownie

AFRODYZJAK ylang ylang & róża Bielenda - żel o cudownym zapachu, który od razu poprawia humor i uspokaja. Świetnie się pieni, nie wysusza skóry. Jego zapach długo utrzymuje się na ciele.
Kupię w okresie jesienno-zimowym


Borowina SPA Sulphur - jeden z pierwszych produktów firmy Sulphur, jaki miałam okazję poznać. Rewelacyjny produkt o wspaniałych właściwościach. Recenzja TU
Kupię ponownie

Krem do rąk Kamill - dobrze nawilżał, miał przyjemny zapach. Recenzja TU
Nie wiem, czy kupię ponownie

Krem do rąk i paznokci HEGRON - ten krem również dobrze nawilżał, miał ciekawy zapach. Recenzja TU
Nie wiem, czy kupię

Serum czekoladowo-papajowe do ciała BingoSpa - produkt dobrze nawilżał, miał super konsystencję i piękny zapach. Recenzja TU
Nie wiem, czy kupię

Antyperspirant Fa Sport - bubel straszny. Mimo, że nie mam większego problemu z poceniem się, to ten produkt ani trochę nie chronił przed potem. Zapach owszem przyjemny, ale nic poza tym. Wersja niebieska również się nie sprawdziła.
Nie kupię ponownie

Lakier do paznokci Bell French Manicure - Miałam kolor bladoróżowy i świetnie prezentował się na paznokciach. Ładnie się błyszczał, a utrzymywał się standardowo, czyli kilka dni. Nie robił smug. Paznokcie umalowane tym lakierem wyglądały na bardzo zadbane.
Kupię ponownie

Woda perfumowana Little White Dress Avon - dostałam ją w prezencie i uważałam ten produkt za trafiony prezent, ale do czasu. Po kilku miesiącach zapach strasznie zaczął mnie męczyć. Mimo że ''psiknęłam'' się nim 2 razy jego zapach czułam przez cały dzień. Zdecydowanie wolę, gdy to inni czują moje perfumy niż ja.
Nie kupię ponownie 



Pasta Yotuel Pharma z Vit B5 - Dobra pasta, świetnie oczyszcza zęby ze wszelkich osadów. Delikatnie wybiela. Recenzja TU
Nie wiem czy kupię

Pasta Sulphodent - idealnie się sprawdzała, gdy miałam problem z krwawiącymi dziąsłami. Recenzja TU
Kupię ponownie

Nić dentystyczna Prokudent 50m - dobrze sprawdza się w czyszczeniu przestrzeni międzyzębowych. Ma delikatny aromat mięty. Jedynym minusem jest to, że czasami się rozwarstwia, ale mi to nie przeszkadza. Jest dłuższa niż inne nici i niedroga.
Kupię ponownie

Płyn do płukania jamy ustnej Eludril - świetnie się sprawdza, gdy dziąsła krwawią, czy są podrażnione po zabiegach chirurgicznych w gabinecie stomatologicznym, takich jak, np. usuwanie złogów nazębnych.
Kupię ponownie, jeśli będzie taka potrzeba.

Płyn do płukania jamy ustnej Dentalux - jeden z lepszych płynów, jaki miałam i niedrogi. Ma delikatny smak i odświeża oddech na długo, o dużej pojemności - 500ml. Do kupienia w Lidlu za niewiele ponad 5zł.
Kupię ponownie

Płyn do płukania ust Listerine - szczerze mówiąc nie rozumiem zachwytów nad tym produktem. Według mnie nie jest on najlepszy - podrażnia jamę ustną, ''wypala'', zawiera alkohol. Oprócz tego jest drogi. Zdecydowanie nie polecam, choć wiem, że ma on swoich zwolenników.
Nie kupię ponownie

To by było na tyle. Same przyznacie, że trochę się tego uzbierało ;)
Znacie niektóre z produktów? Co o nich sądzicie?

Przepraszam, że posty ostatnio pojawiają się rzadko i niezbyt często komentuje Wasze wpisy, ale przede mną mnóstwo zaliczeń i egzaminów. Postaram się, jak najszybciej z nimi uporać i wrócić do systematycznego prowadzenia bloga :)

Komentarze

  1. Serum czekoladowe z Bingo... Musi świetnie pachnieć.
    Jak będę robiła następnym razem zakupy na pewno znajdzie się w moim koszyku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Duze denko, podasz sklad tej pomadki do ust?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petrolatum, ricinus communis castor oil, lanolin, copernicia cerifera wax, cera alba, euphorbia cerifera wax, paraffin, ozokerite, aloe barbadensis leaf extract, aroma, tocopheryl acetate, ascorbyl palmitate, methylparaben, propylpharaben

      Usuń
  3. Dużo tego! Ja właśnie jestem z tych zwolenników Listerinu - uwielbiam go właśnie za to alkohol! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. mnie także zainteresował:) przypomniał mi się taki kokosowy z ATW... świetny był, niestety wycofali bezszczebelnie ;/

      Usuń
  5. Znam tylko perfum z Avonu... Ale średnio za nim przepadam;p

    OdpowiedzUsuń
  6. pokaźne denko :-)
    micela z Biedronki właśnie wykończyłam - ja nie robiłam zapasów, ale ostatnio widziałam kilka na półce w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję denka :* torba wypchana po brzegi, świetnie się spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Antyperspirant Fa u mnie super sie sprawdził, niestety pozostawił brzydkie plamy na białych koszulach :(
    niezłe denko!

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie testuje facelle:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Facelle testowałam na włosach. Gratuluję denka:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ogromne denko :) Bardzo lubię toniki Ziaja i olejki do kąpieli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spory projekt denko :) Bardzo lubię płyn Facelle :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nazbierało Ci się tego:) Pamiętam, że kiedyś Facelle było w opakowaniach z pompką - wtedy je uwielbiałam bo nie dość, że jest to jeden z nielicznych produktów do higieny intymnej z bardzo dobrym składem (nawet laktacyd takiego nie ma;( to jeszcze niebieska wersja prześlicznie pachniała...nie wiem dlaczego ją wycofali;(...teraz mi pozostał tylko Laktacyd bo tych nowych Facelle nie lubię...próbowałaś może płatków kosmetycznych z Lidla? Według mnie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki z Lidla bardzo lubię, ale do tego sklepu jakoś mi nie po drodze, choć w sumie jest dość blisko ;)

      Usuń
  14. uwielbiam płyn micelarny z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)