Brait Multiclean

Uwielbiam wielofunkcyjne preparaty do czyszczenia różnych powierzchni. Zastępują one kilka innych środków. Jednym z nich, jaki otrzymałam do przetestowania jest Brait Multiclean.


Od producenta:

Brait Multiclean to nowa propozycja uniwersalnego spray’u przeznaczonego do czyszczenia wielu powierzchni, takich jak: drewno, szkło, metal czy sprzęt elektroniczny. Unikalna formuła preparatu została oparta aż na sześciu składnikach aktywno-pielęgnacyjnych i antystatycznych oraz bezpieczniejszym dla zdrowia alkoholu etylowym. Teraz Brait dostępny jest także w nowym, większym i bardziej wydajnym opakowaniu. 

Formuła „Protect System+” wzbogacona o składniki aktywno-pielęgnacyjne oraz antystatyczne. Kremowa konsystencja preparatu powoduje łatwe rozprowadzanie, a sam skład umożliwia czyszczenie różnych powierzchni, jak szkło, metal, drewno czy sprzęt elektroniczny. Brait Multicelan to produkt, który nie tylko usuwa zabrudzenia, ale chroni czyszczone powierzchnie przed osadzaniem się kurzu, zarysowaniami, plamami czy zaciekami, pozostawiając świeży, owocowy zapach. Dodatkowo nowy rozpylacz oraz powiększone opakowanie sprawia, że czyszczenie tym samym środkiem różnych powierzchni staje się wygodniejsze i wydajniejsze.


Cena: ok. 8zł
Pojemność: 350ml

Moja opinia:

Ten środek pozwolił mi zastąpić kilka innych preparatów. Świetnie radzi sobie 
z usuwaniem kurzu oraz innych zabrudzeń zarówno z drewna, jak i powierzchni metalowych, szklanych i plastikowych. Idealnie sprawdza się również do czyszczenia klawiatury. Zauważyłam, że Brait Multiclean lepiej usuwa zabrudzenia niż inne środki przeznaczone do usuwania kurzu. Kurz osiada znacznie wolniej. Spray ma przyjemny cytrusowy zapach, który nie jest zbyt intensywny, ani duszący. Po użyciu nie pozostawia lepkiej ani tłustej warstwy na powierzchniach.
Oprócz tego spray ma bezpieczniejszy dla zdrowia skład, gdyż w odróżnieniu od innych środków oparty jest on na alkoholu etylowym, a nie alkoholu metylowym, który może powodować bóle i zawroty głowy.
Podsumowując, preparat jest naprawdę świetny i godny polecenia. Za 8zł mamy wielofunkcyjny i wydajny produkt, który przyda się w każdym domu. Gdy skończy mi się to opakowanie, na pewno kupię kolejne.

Stosowałyście ten preparat? Jak Wy go oceniacie? :)

Komentarze

  1. I do szkła i do drewna :D Naprawdę ma fajne zastosowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też go mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wszystko czyszczę chusteczkami do czyszczenia, jak dla mnie najlepsze na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze że jest wielofunkcyjny i tani :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)