Mój blog ma rok! :)

Dokładnie dzisiaj mija rok odkąd założyłam bloga i napisałam pierwszego posta. Wydaje mi się, że to było nie tak dawno, a już tyle czasu upłynęło. Chciałabym Wam bardzo podziękować za to, że jesteście, odwiedzacie mojego bloga, komentujecie. Patrząc z perspektywy czasu, nie żałuję, że zdecydowałam się na tę formę kontaktu z Wami. Blogowanie sprawia mi wiele radości i satysfakcji. Mam nadzieję, że pozostanę z Wami na dłużej :)


Z okazji tej rocznicy mam dla jednej z Was małą niespodziankę - upominek. Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem tylko w dniu dzisiejszym (29.06.) do północy. Jutro (30.06.) wylosuję jedną osobę, do której powędruje upominek :)

Pod postem napisz pod jaką nazwą obserwujesz bloga i zostaw adres e-mail :)

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratuluję, świetnie, że jesteś i myślę, że warto jest ... chociaż rok to już dużo pracy.
    miłego świętowania ... :) ja obserwuję chyba jako klaudiabakalorz
    adres bloga http://born2make.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. miło świętować pierwsze urodzinki Życzę kolejnych wspaniałych lat z blogiem

    obserwuje jako paradoxa raz email iwonab53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję KOCHANA :)
    obserwuję jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnego tak wspaniałego roku blogowania :)
    Obserwuję jako: Woogie Boogie
    e-mail: believe.in.yourself@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki! Życzę kolejnych miłych rocznic!
    obserwuję jako: czerwonafilizanka
    email: czerwonafilizanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to już? jejciu ale ten czas mija, mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny 2 sierpnia ;)

    obserwuje jako Kosmetyki Panny Joanny
    joasia909@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnego udanego roku!

    Obserwuję jako: kasia93
    Mail: kasia93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że w lutym przyszłego roku będę mogła napisać podobnego posta i być równie zadowoloną z blogowej przygody.
    Gratuluję i oby Twój blog się nadal rozwijał :)

    Obserwuję jako: Avida Dollars
    mail: wornerka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!

    Obserwuję jako: (Ewa) Pepa
    blog: tiki-tiki-kosmetyki.blogspot.com
    mail: peputka89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Kochana!;**
    Obserwuję jako Kaśśś^^
    kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kochana :*
    Obserwuje jako zaczarowanaa
    mail zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczere gratulacje!
    Jak najwięcej wytrwałości i pomysłów na nowe wpisy :)

    Obserwuję jako: Michasia S.
    mail: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje ! Obserwuje : agata mail : aggeczka23@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :)

    Obserwuję jako: anioleek89
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. mój blog właśnie wczoraj obchodził rok istnienia :)
    obserwuje jako Catherine0219
    email: kasia-zagan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje: Donna
    e-mail: goldonna@o2.pl

    gratuluję pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. i kolejnych latek zycze !!!
    obserwuje jako kinga b.
    mama.laurki.testuje@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pierwszych urodzin :)

    Obserwuję jako Patrycja Charlotte
    Email: misako.amaya@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych lat :)

    Obserwuję jako latte macchiato, a mail to macchiato707@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sto lat, sto lat! :)

    a to ja też się zgłoszę!
    obserwuję jako: Natt.
    email: natalia.kocjan@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! :)

    Obserwuję jako: alicja-w-krainie-kosmetyków
    E-mail: alexja1990@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję roku! :D uuu.. nie załapałam się na losowanie :((

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)