Ulubione zapachy na lato + wynik rozdania

Dzisiaj pokażę Wam trzy moje ulubione zapachy letnie. Nie są to drogie wody, ale idealne na tę porę roku i ich zapach naprawdę jest urzekający :)

Woda perfumowana Evidence Yves Rocher jest jedną z moich ulubionych. Ma cudowny, kwiatowy zapach. Uważam, że jest bardzo elegancki i świetnie nadaje się zarówno na dzień, jak i na wieczór. Ogromną zaletą wody jest jej trwałość. Zapach wyczuwalny jest nawet na drugi dzień! To jedna z najtrwalszych wód perfumowanych, jakie miałam do tej pory. Cena w YR 145zł, na Allegro ok. 60zł.

Producent:
Ciesz się wspaniałą harmonią czystego i świetlistego akordu. Nuty roślinne kwiatów fiołka łączą się z promienną linią serca dzikich konwalii, aż wreszcie poczujesz zapach zmysłowego mchu.
Comme une Evidence odkrywa zapach naturalnej elegancji.


Lambre # 27 jest pięknym, kwiatowo-owocowym zapachem. Recenzję tej wody toaletowej znajdziecie Tutaj 


Kolejnym zapachem jest dezodorant Nike fission. Ma świeży, ciepły i lekko słodkawy zapach. Jest w nim coś intrygującego. Jest idealny do stosowania na dzień. Zapach nie jest zbyt trwały, z racji tego jest to dezodorant. Latem super się sprawdza, bo nie jest nachalny, a lekko odświeżający. Cena ok. 20zł.

Producent:
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, czarna porzeczka, włoska cytryna
nuta serca: gardenia, frezja, piwonia
nuta bazy: piżmo, szlachetne drzewa



Na koniec chciałabym poinformować, że zwyciężczynią wczorajszego rozdania zostaje Donna!
Gratuluję, a pozostałym dziękuję za udział :)

Komentarze

  1. uwielbiam perfumy Evidence z Yves Rocher sa przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Evidence mam ten żel pod prysznic:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnych perfum z YR :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych zapachów, gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rok temu otworzyłam taką chusteczkę nawilżoną z Evidence Yves Rocher i do dziś wyczuwam w niej zapach, który bardzo mi się podoba :) jest trwały i kobiecy. Dziękuję za wygraną - bardzo się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam tę chusteczkę i byłam zaskoczona, jak długo wyczuwalny jest na niej zapach :))

      Usuń
  6. gratuluję ;)
    bardzo lubię zapachy z Avonu i wydaje mi się że każdy znajdzie tam coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię zapachy z Avonu, są piękne i trwałe, zwłaszcza Treselle i Perceive :)
      Hmmm...chyba jeszcze skuszę się na Perceive ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam tą wodę z Yves Rocher, jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich, ale porzeczka w Nike do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tymi zapachami nie miałam do czynienia :) Pewnie pięknie pachną :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego zapachu...
    I oczywiście gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chetnie wypróbowałabym Evidence YSL, w ogóle uwielbiam słodkie perfumy
    BTW, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj... nie znam żadnego zapachu ... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że ta pierwsza mogłaby mi przypaść do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)