Przesyłki + nowa płyta z ćwiczeniami SHAPE

W ciągu ostatnich kilku dni otrzymałam dwie przesyłki i dziś pokażę Wam ich zawartość.

Pierwszą przesyłką w tym tygodniu była wygrana w konkursie na fb. Jest to maska odbudowująco-odżywcza firmy Montibello. Odżywka z tej firmy okazała się bardzo przeciętna, więc mam nadzieję, że chociaż maska przypadnie mi do gustu ;)


I kolejna, bardzo pachnąca przesyłka od Pachnącej Szafy. Są to pachnące saszetki do szafy o nowych zapachach. Muszę przyznać, że wszystkie są piękne!


Dzisiaj w kioskach pojawił się SHAPE z płytą do ćwiczeń. Jest to kolejny trening do mojej kolekcji :)
Co prawda na okładce znajduje się Tomek z Ewą, jednak trening wykonuje jedynie Tomek.


Jestem po pierwszym treningu i muszę powiedzieć, że jest on po prostu cudowny, a Tomek motywuje do ćwiczeń! Trening angażuje całe ciało, zwłaszcza nogi. Eksplozja endorfin niesamowita! Coś czuję, że ten trening stanie się moim ulubionym. Polecam wszystkim! Gazetę łącznie z płytą można nabyć za 13,99zł :)

Komentarze

  1. Ten trening jest trudniejszy od killera czy nie? ; > bo nie weim czy kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trening nie jest trudniejszy od killera :) według mnie jest najlepszy ze wszystkich ;)

      Usuń
  2. łee to nie biorę bo szukam czegoś co da mi kopas w tyłkas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. trzeba przyznać, że faceci są lepszymi trenerami więc mnie nie dziwi Twoja opinia.

    Uwielbiam takie saszetki do szafy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż to zdanie za lub przeciw - zależy czy ktoś chce mieć wycisk czy się lenić

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Instruktor fitness i kulturystyki z wieloletnim doświadczeniem i były Mistrz Polski w aerobiku sportowym :D

      Usuń
  5. przez moment zastanowiłam sie nad zakupem, jednak znając mnie brakłoby mi konsekwencji w działaniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję przesyłek :)
    Mi jakoś brakuje motywacji do ćwiczeń, ostatnio próbowałam ćwiczyć z Mel b ale po kilku dniach skapitulowałam, muszę znaleźć w końcu jakiś czynnik motywujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję przesyłek :) może skuszę się na tą płytę, bo postanowiłam zacząć ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam podobny staz do twojego jeśli chodzi o ćwiczenia i szukam kolejnego wyzwania. Ostatnio skończyłam Insanity i szukam czegoś co przebije ten cykl, ale chyba będzie ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne przesyłeczki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja siostra własnie postanowiła ćwiczyć z Ewą ;) Ciekawe, jak długo w tym wytrwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachowe saszetki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)