Tani i dobry krem pod oczy

Ziaja jest jedną z moich ulubionych marek. Niektóre kosmetyki tej firmy są fantastyczne, inne niestety nieco gorsze. Produkt, o którym dzisiaj napiszę należy do tej pierwszej grupy:)
Od kilku miesięcy stosuję krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem. Kremu używam regularnie, każdego wieczoru i sądzę, że już mogę coś więcej powiedzieć na jego temat.


Od producenta:

Lekki, nieperfumowany krem z bogatym kompleksem substancji aktywnych.

WSKAZANIA
przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku

DZIAŁANIE
• rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
• nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
• aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
• skutecznie wygładza drobne zmarszczki - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/twarz/oczy/1761,krem-pod-oczy-i-na-powieki-rozjasniajacy-cienie-z-blawatkiem#sthash.yqb5NRDa.dpuf
Lekki, nieperfumowany krem z bogatym kompleksem substancji aktywnych.
Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku

DZIAŁANIE
• rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
• nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
• aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
• skutecznie wygładza drobne zmarszczki

SUBSTANCJE AKTYWNE
• ekstrakt z chabra bławatka
• prowitamina B5 (D-panthenol)
• witamina A
• witamina E

• rozjaśnia cienie pod oczami oraz wyraźnie zmniejsza ich widoczność
• nawilża, tonizuje i lekko napina naskórek
• aktywnie odżywia oraz doskonale uelastycznia skórę
• skutecznie wygładza drobne zmarszczki - See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/dla-niej/twarz/oczy/1761,krem-pod-oczy-i-na-powieki-rozjasniajacy-cienie-z-blawatkiem#sthash.eCNkKYWG.dpu
Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated, Coco-Glycerides, Elaeis Guineensis (Palm) Oil, Octyldodecanol, Glycerin, Panthenol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Centaurea Cyanus Flower Extract, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Sodium Polyacrylate, Methylparaben, Ethylparaben, DMDM Hydantoin.

Przed zakupem kremu, sprawdźcie na Ceneo, gdzie kupicie go najtaniej :)


Moja opinia:

Krem znajduje się w 15ml standardowej dla kremów pod oczy tubce. Dzięki wąskiemu ''dziubkowi'' można odmierzyć odpowiednią ilość kosmetyku. Krem bardzo dobrze nawilża skórę, staje się bardziej wygładzona i elastyczna. Kosmetyk ma lekką konsystencję, przez co bardzo szybko się wchłania. Krem delikatnie rozjaśnił cienie pod oczami, jednak nie jest to spektakularny efekt. Okolice wokół oczu stały się rozświetlone. Krem nie podrażnia, nie uczula i jest bezzapachowy. To idealny preparat do codziennego stosowania, zwłaszcza wieczorem i tak też zleca producent. Polecam go osobom, które potrzebują nawilżenia i rozświetlenia skóry wokół oczu (a chyba każda z nas oczekuje takiego efektu).
Kolejną zaletą tego kosmetyku jest jego cena. W aptece zapłaciłam za niego niecałe 6zł. Jak za taką cenę nie mogę mu nic zarzucić :)

Dajcie znać, czy znacie ten krem i jakie kosmetyki u Was sprawdzają się do pielęgnacji okolic oczu? :)

Komentarze

  1. próbowałam kilku kremów ziaji pod oczy. po wszystkich strasznie pieką mnie oczy i łzawią, moja mama ma to samo. tej opcji nie miałam ale wolę nie próbować. Inne kosmetyki ziaji bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię kosmetyki Ziaji :) ja aktualnie mam krem pod oczy z Eveline, ale nie jetem z niego zadowolona, bo nie robi kompletnie nic. Teraz kupiłam sobie żel z Yves Rocher, oby był lepszy od swojego poprzednika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam wiele pozytywnych opinii o tym kosmetyku, ale nie miałam okazji testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem wielbicielką Ziaji, ale Twoja lista zalet jest spora i zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze ale chyba się skuszę bo nie raz by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdzie go ni widziałam, ale muszę kupić.
    Potrzebuję rozjaśnienia cieni, więc może okazać się dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kremy pod oczy z firmy Ziaja :) Jeszcze nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. od dawna szukam czego dobrego, ale tego kremu nie znam, musze go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego akurat kremu nie miałam, miałam inne rzeczy z tej firmy i szczerze powiedziawszy o jestem zadowolona.

    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. c:
    Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już używam bardziej zaawansowanych preparatów, ale w ciągu dnia przydałby się lekki kremik z bławatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja z Ziaji miałam jedynie płyn do higieny intymnej :D A kremu pod oczy to w ogóle jeszcze nigdy nie miałam. Musiałabym w końcu sobie jakiś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam krem ziaja sopot czy jakos tak, taki z czerwonymi literkami.. i masakra, długo się wchłania i efektów żadnych...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie kremy flos lek pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego kremu jeszcze,ale mógłby mnie zainteresować,bo posiadam "cudowne" cienie pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Ziaję pod oczy polubiłam tą z kozim mlekiem. Choć cieni nie niweluje to fajnie odżywia.

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ziaje !!
    a w ten krem zainwestuję bankowo ! namówiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaciekawiłaś mnie tym kremem jak na niego trafie to na pewno go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. tego kremu nie używałam, ale o podobnym składzie miałam z Floslek i był genialny :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też miałam właśnie z Floslek;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam kremów pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie wiem, ale na mnie Ziaja nie działa, ani nie pomaga, ani nie szkodzi, nie kupuję, bo nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście dopiero niedawno polubiłam kremy Ziaji - użyłam koziego mleka pod oczy i okazało się że jest super. Tak samo mleczko do demakijażu. A myślałam zawsze, że to słaba firma ;P Aktualnie testuję dermo bazę z cynkiem i też wypada pozytywnie... Szok, za tą cenę taka jakość... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)