Żel pod oczy dla osób pracujących przy komputerze FlosLek

Pracujecie dużo przed komputerem? Jeśli tak, to warto pamiętać o tym, by co jakiś czas zrobić sobie krótką przerwę i skierować wzrok w dal, popatrzeć przez okno. Można również zamknąć oczy na kilka minut, by mogły chwilę odpocząć. To jednak nie wszystko, co możemy zrobić, by dać ulgę naszym zmęczonym oczom. Dlatego dzisiaj zapraszam Was na wpis o moim kosmetycznym odkryciu, a mam na myśli żel do powiek i pod oczy FlosLek.

Kto z nas nie zna uczucia zmęczonych i ciężkich oczu? Myślę, że każdy z nas choć sporadycznie tego doświadcza. W dzisiejszych czasach, większość osób pracuje przy komputerze, więc nie sposób uniknąć tego typu dyskomfortu. Jakiś czas temu zakupiłam żel do okolic oczu FlosLek. Zawiera on w swoim składzie ekstrakt ze świetlika i chabra bławatka. Zdecydowałam się na niego, ponieważ jest to kosmetyk polecany osobom pracującym przy komputerze i sztucznym oświetleniu.


Początkowo nie pokładałam większych nadziei, co do działania tego żelu, pomimo że FlosLek jest firmą, której ufam, i której kosmetyki generalnie dobrze się u mnie sprawdzają. Nie ukrywam, że do jego wypróbowania zachęcił mnie opis producenta. Jedno jest pewne, stosowanie żelu nie sprawi, że nasze oczy będą wypoczęte, jak np. po kilku godzinach snu, ale muszę przyznać, że faktycznie stosowanie go przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym oczom. Mam wrażenie, że przywraca świeżość skórze wokół oczu, redukując niewielką opuchliznę. Zazwyczaj żel trzymam w lodówce, dzięki czemu podczas jego aplikacji czuć przyjemny chłód. Żel ma lekką konsystencję, łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Jeśli na co dzień nie nosicie makijażu, to polecam stosowanie go co kilka godzin, a nie tylko rano i wieczorem. Niewielką tubkę możecie zabierać ze sobą do pracy, bo zmieści się do każdej torebki.
Pomimo świetnych zalet (zwłaszcza, jak za taką niską cenę) żelu, nie wykazuje on działania nawilżającego. Co prawda, nie przesusza skóry, ale poza nim warto stosować dodatkowo inny krem pod oczy o nawilżającym działaniu.

Żel FlosLek Eye Care dostępny jest na Iperfumy.pl

Komentarze

  1. miałam taki tylko że miał zieloną grafikę, lubiłam go hoć średnio nawilżał jak na żel pod o czy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te żele średnio nawilżają, ale producent tego nie obiecuje :)

      Usuń
  2. pracuję 8h dziennie przed kompem, więc taki żel przydałby mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, ale jeszcze nie zaczęłam używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo by mi się przydał! Całyczas siedzę przy komputertze, więc coś takiego bardzo by mi pomogło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam od nich inny żel pod oczy i na powieki ale szczerze nie bardzo byłam zadowolona z efektów, podrażniał też oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze tego nie miałam ale jeżeli nie nawilża to słabiutko bo ja szukam takich co nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  7. gdy byłam nastolatką uwielbiałam te żele ze świetlikiem z flosleku. fajnie koiły podrażnienia ale rzeczywiście nie nawilżały super

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inny żel z Flosleku, ale szału nie było :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam go znajomemu. Nie pamiętam jak się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i sprawdził się fajnie. Nie była to może jakaś rewolucja, ale działanie było na plus. Może kiedyś jeszcze się na niego skuszę. Pozdrawiam. :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mieliśmy, lubimy kremowe konsystencje najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Każda osoba tak naprawdę powinna zadbać o swój wzrok, stosowanie odpowiednich preparatów jest bardzo ważne, krople, żele - trzeba je stosować regularnie a nie tylko wtedy gdy pojawią się podrażnienia czy ból w okolicy oka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)