Dolce & Gabbana The One

Wybór Scarlett Johansson jako twarz wody perfumowanej Dolce & Gabbana The One był moim zdaniem świetnym wyborem. Nie wyobrażam sobie, by inna aktorka mogła zastąpić jej miejsce. Tak samo zresztą, jak w przypadku męskiej wersji tych perfum, których twarzą jest jeden z moich ulubionych aktorów, przystojny Matthew McConaughey. Bardzo podobają mi się reklamy z ich udziałem.



Dolce & Gabbana The One jest zapachem bez którego nie wyobrażam sobie dzisiaj mojej kolekcji perfum. Mam również nadzieję, że nigdy nie zostanie wycofany. To mój zapach numer 1 tej jesieni i zimą mam zamiar nosić go równie często. W tych perfumach czuję się bardzo kobieco i seksownie. Zapach jest dość słodki, ale nie mdły. Jest dużo wanilii, co dla mnie jest ogromną zaletą. Na myśl przychodzą mi dwa słowa luksus i elegancja. Widzę w nich kobietę ubraną w piękną, wieczorową kreację albo w gruby, miękki sweter, przez to, że jest to zapach tak otulający, a jednocześnie uniwersalny. Potrafi skutecznie wprowadzić w dobry nastrój w ponure i deszczowe dni.
Mimo, że wanilia wysuwa się na pierwszy plan i jest w perfumach dominująca, to poza nią kompozycję tworzą również nuty owocowe, w tym dość dobrze wyczuwalna brzoskwinia oraz liczi. Wraz z upływem czasu, zapach na skórze staje się kwiatowo-pudrowy, o lekko kremowym wykończeniu. Ani przez chwile nie jest jednak mdło ani zbyt słodko.

Uwagę przykuwa przepiękny, wykonany z ciężkiego, grubego szkła falkon, ozdobiony złotym korkiem. Mimo iż moja kolekcja perfum jest dość spora, to muszę przyznać, że to The One najbardziej imponuje swoim wyglądem :)

The One zamówiłam w sprawdzonej perfumerii iperfumy.pl

Trwałość wody perfumowanej jest rewelacyjna, zapach utrzymuje się od 8 do nawet 10 godzin, na ubraniach wyczuwalny jest nawet na drugi dzień.

Znane Wam są te perfumy? Jeśli tak, to podzielcie się swoją opinią na ich temat :)

Komentarze

  1. Nie znam go, ale trwałość ma dobrą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Flakon śliczny, a zapachu jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze że nie znam tego zapachu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego zapachu, ale po twoim opisie śmiem twierdzić, że jest naprawde interesujący :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing blog and perfect review, dear!!! I'm totally addicted to perfumes and this or Light Blue are perfect for me :D

    I'm following you via GFC. Can you follow me back please?

    NEW REVIEW POST | ZIAJA: Men Beauty Care Set.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale zainteresowałaś mnie nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego zapachu. Fajnie, że długo się utrzymuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam je, są zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wanilia zimą całkiem fajna:):) zapachu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęciłaś mnie :) może sobie takie sprawię :))

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna trwałość, muszę powąchać, też zamawiam na iperfumy

    OdpowiedzUsuń
  12. flakonik kojarzę ale zapach muszę powąchać

    OdpowiedzUsuń
  13. musi pięknie pachnieć ten zapach ;) Dolce & Gabbana ma świetne zapachy, znam jeden męski i czasami go komuś podkradnę ups ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam sprawdzić! ;)
      Ja uwielbiam też męski zapach The One, którego używa mój brat... absolutnie rewelacyjny ;D

      Usuń
  14. I know, dear :D Thank you so much :D

    NEW TIPS POST | All you need to Know about: CAPPILARY SCHEDULE.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tego zapachu, ale Scarlet :D <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie muszę je powąchać jak będę w perfumerii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są takie perfumy, choć mi szkoda zawsze pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Flakonik fajny, jestem ciekawa jak pachnie :) nie znam go kompletnie może jak będę w drogerii to poniucham :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego zapachu, ale czuję się skuszona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach zapowiada się bardzo intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam ich miniaturkę bardzo mi się podobały

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden z moich ulubionych zapachów. Teraz polunę na The One Rose

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)