Zakupy :)

W ostatnim czasie w kilku różnych sklepach zrobiłam niewielkie zakupy. W związku z tym, że bardzo lubię czytać i oglądać posty zakupowe na innych blogach, to postanowiłam, że i ja pokażę Wam, na co skusiłam się w ostatnich tygodniach :)

Na początek nie tyle zakup, a to co zyskałam w wyniku zakupów w Lidlu. Pewnie większość z Was wie, że i w tym roku Lidl organizował akcję, w której za zrobienie zakupów (za łączną kwotę 300zł) można otrzymać książkę. Tym razem jest to Kuchnia Polska według Karola Okrasy. Pewnie część z Was stwierdzi, że nie warto, ale jednak zamiast robić zakupy w innych sklepach, to ja po prostu kupowałam najpotrzebniejsze rzeczy właśnie w Lidlu :)

Kolejny zakup, to moje zamówienie z H&M. Kupiłam dwa ciepłe i przyjemne w dotyku szaliki oraz trampki z przeznaczeniem do jazdy na rowerze, oczywiście latem ;)


Kalosze, to obuwie, które obowiązkowo muszę mieć. Na elilu postanowiłam zamówić bardziej eleganckie, które nawet ze spódnicą super się prezentują.

W TK Maxx kupiłam golf jednej z moich ulubionych firm Ralph Lauren. Materiał z jakiego został wykonany, to bawełna pima, czyli ta najwyższej jakości. Tkanina jest miękka, przyjemna w dotyku i mięsista.


W Rossmannie wybrałam rzeczy, które od dawna kupuję regularnie, czyli mydła w płynie Isana (ta nowa wersja limitowana pachnie cudownie!), mydło w kostce Alterra, antyperspirant Garnier, suchy szampon Batiste floral oraz rajstopy Marilyn.


Z kolei w Pepco udało mi się kupić piżamę w bardzo dobrej cenie 19,99zł. Nie wiem, jak Wam, ale mnie bardzo się podoba ;)


Co sądzicie o tego typu wpisach zakupowych na blogach? Dajcie znać, bo jestem ciekawa Waszej opinii :)

Komentarze

  1. Te szaliki bardzo fajnie wyglądają, sama bym je kupiła :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wpisy :D Piżamka z Pepco bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię takie wpisy, czasami coś wpada mi w oko i sama kupuję. Ja muszę sobie kupić jakiś sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O taki wpis miło się czyta :]]

    Mogę Cię prosić o kliknięcie
    TUTAJ?
    Z góry dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo nie wiedziałam o tej akcji, fajne zakupy i książka

    OdpowiedzUsuń
  6. ksiązki ci zazdroszcze, one są tak pięknie ydane zawsze ;D
    Ładne ubrania ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedys mialam faze na golfy ale juz nie nosze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo lubię tego typu posty i sama je z chęcią robię :) Piżamka cudowna, sama chciałam podobną kupić, jednak było mi szkoda tych 20 zł :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie wpisy zawsze można coś podpatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książkę kucharską chętnie bym przejrzała:) jabłuszko zakazane z Isany pachnie bosko

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne kalosze tylko w innym kolorze, oraz z kokardką z boku :) Są extra :) Dzięki za odwiedziny! Podoba mi się tu u Ciebie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)