Propozycje prezentów świątecznych dla kobiet, mężczyzn i dzieci

Wybór prezentów świątecznych dla naszych najbliższych nie jest łatwy. Każdemu z nas zależy na tym, by obdarowana osoba była z podarunku zadowolona. Podsunę Wam dzisiaj kilka propozycji na prezenty dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Może chociaż niektórym z Was pomogę w  ich wyborze. Przeglądając ofertę perfumerii iperfumy wpadło mi w oko parę rzeczy i dziś pokażę Wam jakie. Będą to produkty zarówno te droższe, jak i tańsze, tak by każdy znalazł coś na własną kieszeń :)

Czy naprawdę kobiecie trudno dogodzić? Myślę, że to raczej mit. Której z nas nie ucieszyłby zestaw składający się z wody perfumowanej, dezodorantu i żelu pod prysznic? Moją pierwszą propozycją jest zatem taki zestaw My Burberry. To idealny zapach na chłodne dni i wieczory. Wiele kobiet ucieszyłby także pięknie zapakowany zestaw do kąpieli Tajemniczy Rytuał Notino. W jego skład wchodzą produkty, które oprócz tego, że pomogą zadbać o skórę, to dodatkowo pozwolą się wyciszyć i zrelaksować. Z kolei dla miłośniczek makijażu super pomysłem na prezent byłaby dobrej jakości paletka cieni. Warto jednak wybrać taką, w której kolory cieni są klasyczne, stonowane, ponieważ są najbardziej uniwersalne i bezpieczne. Ja proponuję paletkę Nude Tude od theBalm. W oko wpadła mi jeszcze szczotka Braun Satin Hair 7, która ma wygładzać włosy i zapobiegać ich elektryzowaniu. Aktywna jonizacja ma tworzyć na włosach powłokę zapewniając włosom zdrowy blask. Brzmi świetnie! A co powiecie na zestaw dwóch kosmetyków L'Occitane Hugs and Kisses składającego się z kremu do rąk i balsamu do ust? Całość wygląda tak uroczo, że sama miałabym ochotę przytulić taki zestaw! ;) Nie mogłabym nie wspomnieć o zestawie kosmetyków do włosów Farmona z serii Jantar, którego cena jest naprawdę bardzo korzystna, a działanie bardzo dobre.

Przeglądając ofertę dla mężczyzn wpadł mi w oko zestaw upominkowy Calvin Klein składający się z pięciu wód toaletowych po 10 ml każda. Ciekawym pomysłem byłaby moim zdaniem również woda toaletowa Thierry Mugler A*Men. To typowo jesienno-zimowy, wieczorowy zapach mający w sobie coś niezwykłego i intrygującego. Jeśli jednak nie perfumy, to co powiecie na zestaw Men Sensitive od Nivea w kosmetyczce? Myślę, że to bardzo "bezpieczna" opcja. Jeśli mężczyzna, któremu chcecie podarować prezent dba o swoją skórę stosując profesjonalne kosmetyki, to warto byłoby wziąć pod uwagę zakup zestawu kosmetyków Dermika 100% for Men, w którego skład wchodzi krem na dzień i na noc oraz balsam po goleniu. Dobrym pomysłem na prezent są także różnego rodzaju gadżety, jak np. zasilana bateriami maszynka do golenia Braun w wersji podróżnej. Moi drodzy, dla miłośników piwa również się coś znajdzie i wcale nie jest to lubiany przez wielu mężczyzn złoty trunek, ale piwny zestaw kosmetyków Bohemia Gifts & Cosmetics Beer, który składa się z szamponu i żelu do mycia.

Wybór prezentów dla dzieci nie jest łatwy. Gdybym była małą dziewczynką, na pewno byłabym zachwycona zestawem Kraina Lodu (ah te urocze naklejki wyglądające, jak kolczyki ;) ), a dla chłopców, a zwłaszcza miłośników piłki nożnej super prezentem byłby zestaw FC Barcelona. Jeśli Wasze dzieciaki podkradają Wam pomadki i błyszczyki, to może czas, by im je po prostu kupić, wybierając oczywiście te przeznaczone dla dzieci, np. 6 smakowych balsamów z Księżniczkami Disneya zamknięte w uroczym metalowym pudełku albo Disney Minnie. Większość dzieci uwielbia znaną bajkę Gdzie jest Nemo? Zarówno dla chłopca, jak i dziewczynki odpowiednim prezentem może być mini zestaw, w którym znajdziemy żel pod prysznic, krem do ciała, zabawkę oraz kosmetyczkę. A jeśli stawiacie na klasykę, to warto kupić znane, klasyczne kremy Nivea zamknięte w bardzo ładne opakowania, z dołączonym do nich magnesem.

Czy już wiecie co kupicie bliskim na święta? A może już macie gotowe prezenty? ;)

Komentarze

  1. Fajne propozycje. Ja jeszcze o prezentach nie myślałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie akurat takiej tradycji nie ma :) my prezenty jedynie kupujemy na urodziny lub imieniny. Ale np Ja chętnie przytuliłabym paletę The Balm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje. Sama chętnie przygarnęłabym paletę od The Balm ale wersja Nude Dude podoba mi się chyba odrobinę bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba zacząć już planować co tu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię kupować gotowe zestawy, jak czas pozwoli to dziś zrobię listę prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie każdy mówi co chcę dostać A w pracy dajemy sobie prezenty na Mikołajki mamy umówione kwotę i musimy się wytezac żeby nie było rozczarowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestawy dla dziewczynek sa słodkie :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne mają rzeczy, uwielbiam zakupy na iperfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę zawsze na ostatnią chwilę :) a ten piwny zestaw w jakiej cenie? Wuesz może gdzie go dostać i czydobry jakościowo? :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://wakeupandliveintensely.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na iperfumy znalazłam ten zestaw, ale z tego co widzę, to został już wyprzedany :-(
      Dziękuję za obserwację, pozdrawiam ;—)

      Usuń
  10. Z praktycznych prezentów mogę polecić filtr prysznicowo kąpielowy z systemem kdf - filtr uzdatnia wodę usuwając z niej chlor i fluor dzięki czemu woda nie przesusza skóry ani włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te paletkę z THE Balm mam i polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zawsze problem z kupowaniem prezentów. Wolę coś praktycznego ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przez przypadek wpadłam na ten wpis. Zbliża się Wielkanoc i trzeba pomyśleć o mini upominkach "od zajączka". Totalnie nie mam pomysłu co kupić. Zastanawiam się nad mini atomizerami - Perfume Pod, a jakimiś miniaturkami np. Bvlgari Aqua Pour Homme.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)