StyleWe - My Review

Today I would like to show you some clothes from StyleWe shop. You should know that you can find there a lot of fashionable clothes, bags, shoes and accessories from the USA designers. The choice is so huge that everyone will find something for themselves. What do you think about it?


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać ubrania ze sklepu StyleWe. Powinniście wiedzieć, że znajdziecie tam wiele modnych ubrań, torebek, butów oraz akcesoriów od projektantów z USA.Wybór jest tak ogromny, że każdy znajdzie coś dla siebie. Co o tym myślicie?

Let's start with wide leg pants! I will show you some of them which I like the most.

Zacznijmy od spodni z szerokimi nogawkami. Pokażę Wam te z nich, które najbardziej mi się spodobały.



                        1- KLIK   2- KLIK   3- KLIK   4- KLIK

In the StyleWe shop we will find the most beautiful midi dresses. They are elegant, so you can wear them for example at the office. I love them, take a look.

W sklepie StyleWe znajdziecie wiele pięknych sukienek midi. Wyglądają elegancko, więc można założyć je, np. do biura. Kocham je, spójrzcie jak wyglądają.




                    1- KLIK   2- KLIK   3- KLIK    4- KLIK

See more clothes at www.stylewe.com
You can also find StyleWe on Pinterest.

Zobacz więcej ubrań na www.stylewe.com
StyleWe znajdziesz również na Pinterest.

Komentarze

  1. fajne sukienki, szczególnie ostatnia , biała za $67.00

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre ciuszki mi się podobają :D Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie kompletnie nie w moim stylu, ale na stronie sklepu widziałam kilka ciekawych ciuszków, które mogłyby znaleźć się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie moja bajka jeśli chodzi o styl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne mają rzeczy, oczywiście wszystko poklikałam kochana :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane Kochana - zapraszam do mnie na poklikanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta czarna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy. Poklikane, powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, chociaż nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca mój styl, ale 1 sukienka fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienki, poklikane :)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)