Olej kokosowy z Olejowego Raju

Olej kokosowy cenię z uwagi na jego właściwości zdrowotne oraz smakowe. Olej kokosowy pochodzący ze sklepu Olejowy Raj jest tłoczony na zimno, niefiltrowany i nierafinowany. Zachowuje w związku z tym wszystkie swoje cenne walory. Znajduje on zastosowanie zarówno w kuchni, jak i kosmetyce. Ma delikatny smak i aromat kokosa. Smakuje wyśmienicie :) Ma stałą konsystencję i śnieżnobiałą barwę. Pod wpływem ciepła błyskawicznie się topi.

Znalazłam wiele informacji, które wskazują, że olej kokosowy ma bardzo pozytywny wpływ na naszą sylwetkę. Pomaga pozbyć się nadmiaru kilogramów, ponieważ po jego zjedzeniu szybciej spalamy kalorie, co zapobiega gromadzeniu się tkanki tłuszczowej.
Olej kokosowy wykazuje również działanie antybakteryjne, antywirusowe i przeciwgrzybicze, ale również reguluje poziom cukru we krwi, czy pomaga zapobiegać chorobom układu krążenia. To jednak tylko niektóre właściwości oleju kokosowego.

Olej kokosowy nawet doprowadzony do bardzo wysokiej temperatury (do 178°), nie traci swoich cennych właściwości.  Należy pamiętać, że walory zdrowotne ma tylko olej niefiltrowany, tłoczony na zimno.


Olej kokosowy Olejowy Raj najczęściej dodaję do koktajli albo używam do smażenia. Podam Wam przepis na szybkie, pyszne i zdrowe placuszki bananowe smażone na oleju kokosowym. Są znakomitym posiłkiem potreningowym lub na śniadanie.

Będziemy potrzebować:

- 1 dojrzały banan
- 1 jajko
- łyżka oleju kokosowego Olejowy Raj
- 2 łyżki otrębów
- kilka łyżek gęstego jogurtu naturalnego
- duża garść winogron lub innych owoców


Banana dokładnie rozgnieść widelcem, dodać jajko oraz otręby i całość wymieszać. Tak przygotowaną masę, wykładać łyżką na rozgrzany na patelni olej kokosowy. Krótko smażyć na obie strony. Usmażone placuszki podawać z kleksem jogurtu na każdym z nich oraz winogronami lub innymi owocami.


Dajcie znać, czy lubicie olej kokosowy i w jaki sposób go wykorzystujecie? :)

Komentarze

  1. ja dopiero nie dawno zaczęłam stosować olej kokosowy w kuchni i jestem nim zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej kokosowy, to taki przyjemniaczek który warto mieć pod ręką. Posiada on szereg zastosowań, więc jeśli nie sprawdzi się w kuchni, w postaci oleju do smażenia to może warto wypróbować go w pielęgnacji ciała czy włosów. Jest to produkt uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tylko olej kokosowy w kuchni gości ;)
    pyszne placuszki mniam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu wrócić do oleju kokosowego, bo uwielbiam go zarówno w kuchni jak i pielęgnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam do wszystkich potraw mięsnych i warzywnych, stosuję jako pastę do zębów i dodaję do różnych peelingów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie wreszcie kupić taki olej .Ładnie wyglądają te twoje placuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również od pewnego czasu jestem wielką zwolenniczką oleju kokosowego nierafinowanego gdyż też spełnia wszystkie moje wymagania. Jestem zdania, ze warto jest zainteresować się tym wyrobem, ponieważ jest on po prostu dobry na wszystko. Moim zdaniem świetny olej kokosowy nierafinowany można kupić w https://www.ketoshop.pl/kategoria/olej-kokosowy-nierafinowany i ten mam już przetestowany na sobie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)