Kawy ze sklepu biogo.pl

Podczas składania zamówienia w sklepie biogo.pl do koszyka wrzuciłam m.in. dwie mielone kawy. Nie mogło być inaczej, ponieważ jestem wielką miłośniczką tego napoju!

Pierwsza z nich to arabika 100% Moka, która należy do stowarzyszenia Alce Nero. Skupia ona wyłącznie certyfikowanych ekologicznych rolników i producentów. Mamy więc pewność, że kupujemy produkt w 100% ekologiczny o niepowtarzalnym smaku. Pochodzi ona z najlepszych, górzystych terenów Kostaryki, Nikaragui oraz Peru.


Kolejna kawa, to wysokogórska mielona arabika z upraw Fair Trade. W 90% jest to arabika, a 10% stanowi robusta. Pochodzi z Boliwii, Peru, Ekwadoru, Ugandy. Na jej opakowaniu znajdziemy certyfikat, którym jest Eko liść, który daje nam pewność, że mamy do czynienia z produktem ekologicznym spełniającym normy rolnictwa ekologicznego. Jest to jeden z najbardziej restrykcyjnych certyfikatów, jeśli chodzi o normy środowiskowe.


Obie kawy mają intensywny, wyrazisty smak i niezwykle przyjemny aromat. Cechuje je niska kwasowość, a ich smak pozostaje w ustach przez dłuższy czas. Zarówno z mlekiem, jak i bez dodatków smakują wyśmienicie, a czy z dodatkiem cukru są smaczne... no cóż, w tej kwestii się nie wypowiem. Moim zdaniem cukier zabija prawdziwy smak kawy, choć wielu osobom trudno wyobrazić sobie kawę bez cukru, ale wszystko zależy od naszych preferencji.
Moim zdaniem warto spróbować obie kawy, zwłaszcza że ich cena jest atrakcyjna, jak za produkty tej klasy. Osobiście nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, która z nich jest lepsza.


Dajcie znać, czy lubicie pić kawę i jakie smakują Wam najbardziej? :)

https://biogo.pl/

Komentarze

  1. Chyba już dwa lata nie piję kawy ;) Jedyna na jaką sobie pozwalam, to kawa zbożowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię delektować się kawami, ale ulubionej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kawę, nie wyobrażam sobie poranka bez małej czarnej. później, w ciągu dnia sięgam po zieloną kawę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię kawę, ale mam czasami takie dni kiedy po nią nie sięgam. U mnie podstawa to mleko inaczej nie wypiję:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu lubię sobie wypić taką dobrą kawusię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno temu piłam taką kawusię :)))
    Kochana mogę prosić o kliki TUTAJ? Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy ostatnio robiłam tam zakupy zastanawiałam się nad kawami, niestety ich nie zamówiłam, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  8. za fairtrade mają już u mnie plusa na dzień dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kawą ale od czasu do czasu lubię się jej napić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję, że nie piję kawy, bo te prezentują się bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety lubię kawę, jednak nigdy nie próbowałam tej którą tu przedstawiłaś ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej z nich :( Najbardziej lubię kawę z ekspresu albo latte;p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)