Golenie maszynką Wilkinson Sword Quattro Titanium Sensitive

Golenie maszynką jest nie tylko szybkie, ale i bezbolesne. Minusem są niestety szybciej odrastające włoski, jednak wiele kobiet (w tym i ja) wybieram właśnie ten sposób pozbywania się zbędnego owłosienia. Dlatego dziś będzie parę słów o maszynce.



Nigdy nie przypuszczałam, że na moim blogu pojawi się recenzja maszynek do golenia, ale po przetestowaniu wielu, te z firmy Wilkinson Sword okazały się być moim zdaniem najlepsze i postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią. Jeśli o mnie chodzi, to nie kupuję maszynek przeznaczonych dla kobiet. Moim zdaniem trochę gorzej radzą sobie z usuwaniem włosków od tradycyjnych męskich maszynek. Te przeznaczone dla mężczyzn są po prostu lepsze, ponieważ zostały przystosowane do znacznie twardszego zarostu, a nie do delikatniejszych włosków, np. na nogach kobiet.


Gdy wypróbowałam maszynkę Wilkinson Sword Quattro Titanium Sensitive,  już po kilku użyciach wiedziałam, że to najlepsza maszynka, jaką do tej pory stosowałam. Dzięki 4-ostrzowym wkładom golenie przebiega błyskawicznie i bezproblemowo. Na skórze nie pojawiają się żadne podrażnienia, zaczerwienienia ani tym bardziej zacięcia. Tego typu niedoskonałości nie wyglądają dobrze, a przede wszystkim powodują dyskomfort. Nawilżający pasek sprawia, że skóra po całym zabiegu nie jest przesuszona, co oczywiście nie zwalnia z nałożenia balsamu, kremu, czy oliwki. Dodatkowym atutem maszynki jest solidny uchwyt, który dobrze leży w dłoni.


4 ostrza zapasowe oraz rączka maszynki dostępna jest jest na iperumy.pl
 

Dajcie znać, czy znacie tę maszynkę, a jeśli nie, to jaka jest Wasza ulubiona :)

Komentarze

  1. ja mam właśnie tą i jestem bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że kompletnie nie znam się na maszynkach, ale ta wydaje się fajna :D Obserwuję ;)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa maszynka, polecę ją moim córkom :) Ja stosuję depilator elektryczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my z moim używamy gillette :) 5 ostrzy :) u nas najlepiej się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie najlepeiej sprawdzają się do wszystkiego z BIC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze kupuję Gilette, ale ta brzmi zachęcająco...

    OdpowiedzUsuń
  7. najczęściej używam maszynek męskich gilette, i żeli do golenia też męskich tej samej firmy, kiedyś muszę wypróbować te z wilkinson

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam ulubionej maszynki,dobrze że mi przyomniałaś bo muszę kupić. Ja pianek dla kobiet nie kupuje wolę te dla mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja korzystam z " usług " BIC`a, maż z Gillette :) Ale ta wygląda świetnie, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OO muszę kupić te maszynki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych nie znam, ale również uważam, że męskie maszynki spisują się znacznie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam ulubionej maszynki, może ta się zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  14. przyznam szczerze ,że używam wyłącznie damskich maszynek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie praktycznie zawsze gilette;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mialam je ale wole bic jednorazowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam, ale chyba kupię i wypróbuję ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż http://faromantic.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda naprawdę fajnie :)obserwuję i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie się kiedyś w nią zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem fajny sposób z kupowaniem męskich maszynek , chyba go wykorzystam. A o tej maszyski nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię te różowe maszynki z Willkinsona :D
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu-będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)