Termokubek, którego nie przewrócisz

Od niedawna stałam się posiadaczką kubka termicznego. Nie jest to jednak zwykły kubek, ponieważ posiada on pewną super cechę, co wyróżnia go od innych tego typu produktów.

Kubek STILL wyposażony jest w system antyprzechyleniowy. Na początku podchodziłam do tego nieco sceptycznie, bo nie wierzyłam, że jest on aż tak stabilny. Faktycznie, nie odrywa się nawet gdy go szarpiemy, czy uderzamy w niego. Żeby jednak nie być gołosłowną zademonstruję Wam to na krótkim filmiku, jaki nagrałam :)


Dzięki tej fantastycznej funkcji, jaką posiada kubek termiczny możemy przestać obawiać się, że gorący napój niechcący wylejemy, np. (o zgrozo!) na laptopa. Kubek dobrze przylega tylko do gładkich powierzchni, które nie są chropowate. Jeśli jednak chcemy go podnieść, wystarczy unieść go do góry (pionowo) i wcale się nie trzeba siłować.


Zewnętrzna cześć kubka wykonana jest z tworzywa, a wnętrze ze stali nierdzewnej. Dzięki podwójnym ściankom, utrzymuje on ciepło napoju dłużej od innych termokubków. Jego korek jest szczelny i nic się dzięki temu nie wylewa, co przetestowałam zabierając termosik w podróż.

Termokubek przez wiele godzin utrzymuje wysoką temperaturę. Gdy zabrałam go na wycieczkę, moja herbata nawet po 8 godzinach była jeszcze ciepła. Sprawdza się również w przypadku zimnych napojów. Niewielki otwór umożliwia wygodne picie herbat i kaw. Silikonowy uchwyt sprawia, że kubek można przypiąć do plecaka.


Szkoda, że na tę chwilę dostępny jest tylko jeden kolor termokubka - różowy. Mnie to nie przeszkadza, wręcz przeciwnie ale fajnie byłoby mieć wybór. Może wkrótce to się zmieni :)

Moi drodzy, mała aktualizacja! Termokubek dostępny jest już w większej gamie kolorystycznej. Mamy do wyboru (poza różowym) również biały, granatowy, zielony, żółty, pomarańczowy.

Kubki pochodzące ze sklepu Termokubki.com.pl już wkrótce będzie można personalizować poprzez napis lub dowolne logo. Ja zdecydowałam się na moje imię. Naprawdę fajna sprawa.

http://www.termokubki.com.pl/

Komentarze

  1. Ju z kilka razy zalałam laptopa, nie jednego nawet, więc chyba to produkt dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, nie mam żadnego termo-kubka, czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki gadżet :D Jeśli byłby inny kolor to pomyślałabym nad kupnem. Może do Gwiazdki będą inne dostępne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki łądny kolor tego kubka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie by się taki w pracy sprzedał :P bo mój już kilka razy upadł... jemu nic się nie stało ale trzeba było sprzątać kawę z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa . Miałam coś podobnego musze poszukać , przyda się na zimę .

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki kubek, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super :D Bardzo ładnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojawiły się nowe kolory kubeczków Still :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)