Hooy - podsumowanie testów

Po miesiącu testów butów marki Hooy przyszła pora na krótkie podsumowanie. Informowałam Was na bieżąco, jak obuwie sprawdza się na co dzień i zdania o nich nie zmieniłam. Gdy po raz pierwszy je założyłam czułam się w nich bardzo komfortowo. Nic mnie nie uwierało ani nie uciskało. Muszę przyznać, że to jedne z wygodniejszych butów, jakie posiadam.

Buty Hooy wykonane są z naturalnej zamszowej skóry oraz materiału syntetycznego. Podeszwa jest sprężysta, nie tworzą się nigdzie żadne wgniecenia. But stabilizuje stopę, dając wrażenie lekkości i ''sprężystego chodu''. Dodatkowo, nie obcierają i co ważne - są przewiewne (noga się w nich nie poci nadmiernie), a jednocześnie ciepłe. W kwestii ceny się raczej nie wypowiem, bo to musiałby ocienić każdy indywidualnie. Bardzo je polubiłam, dlatego mogę je polecić zarówno kobietom, jak i mężczyznom.


Buty dostępne w sklepie Hooy.


Znacie buty marki Hooy? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)