Propozycje na walentynkowe prezenty dla Niej i dla Niego

Walentynki tuż, tuż... większość z nas zastanawia się, jaki upominek z tej okazji podarować swojej drugiej połówce. Sama jeszcze nie zdecydowałam, co wybiorę, ale przeglądałam już ofertę www.iperfumy.pl, bowiem, że tam na pewno znajdę coś wysokiej jakości i w dobrej cenie. Postanowiłam, że pokażę Wam parę rzeczy, jakie wpadły mi w oko.

Zacznę od propozycji na prezenty dla kobiet. Pierwszą rzeczą, która zauroczyła mnie od pierwszej chwili jest paleta multifunkcyjna Pupa. W uroczej sowie znajdziemy primer, 4 cienie do powiek, 5 różnych produktów do ust, a także aplikator. Ciekawym pomysłem na prezent jest także świeca zapachowa Bath & Body Works I Love You. Miło jest, gdy w pomieszczeniu, w którym przebywamy rozprzestrzenia się przyjemna woń. Nie byłabym jednak sobą, gdybym nie wspomniała o perfumach. Ładny zapach to zawsze świetny pomysł na prezent. Zmysłowym, trwałym i moim zdaniem jednym z najbardziej udanych zapachów DKNY jest Be Tempted. Nie tylko drogie prezenty sprawiają radość, liczy się gest i pomysł. Często nawet drobiazg bardziej ucieszy niż luksusowy prezent. Przykładem takiego produktu może być chociażby szkockie mydło marki Scottish Fine Soaps Love You w metalowej puszce.

W ofercie iperfumy.pl nie brakuje propozycji na prezenty także dla mężczyzn. Wybór jest ogromny, znajdziemy sporo zestawów, m.in. kosmetyki Biotherm Homme zapakowane w kosmetyczkę, zestaw Naturativ Men składający się z szamponu i żelu pod prysznic albo kosmetyki Nivea Men Sport w bardzo dobrej cenie, również w zestawie. Jeśli chcemy wybrać ciekawy zapach dla mężczyzny, warto wziąć pod uwagę zakup wody toaletowej Lalique White. Zapach jest wyjątkowy, świeży i aromatyczny, wyróżniający się na tle innych. Bardzo przypomina mi on sześciokrotnie droższą wodę perfumowaną Parfums de Marly Galloway Royal Essence.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)