Chanel Chance Eau de Toilette

Chanel Chance jest zapachem, który marzył mi się od dawna. Ta podstawowa wersja perfum podoba mi się najbardziej, być może dlatego, że uwielbiam paczulę w perfumach, która w tym zapachu gra pierwsze skrzypce. Swój flakonik zamówiłam na iperfumy.pl, zatem mam pewność, że perfumy są oryginalne, a ich cena korzystna. Woda toaletowa dostępna jest w trzech różnych pojemnościach 50, 100 i 150ml, a najbardziej opłacalny jest zakup największej pojemności.

Chance to zapach, który został stworzony w 2003 roku przez francuskiego perfumiarza Jacquesa Polge'a. To kwiatowo-owocowa woda toaletowa, z wyraźnym akordem paczuli, o czym wspominałam już we wstępie. Charakteryzuje go słodycz przełamana delikatnie cytrusową nutą, która dodaje orzeźwiającej iskry. Zapach jest dziewczęcy i stonowany, ale jednocześnie z pazurem. Wraz z upływem czasu rozwija się na skórze, staje się cięższy, bardziej zmysłowy, ale z całą pewnością nie będzie przytłaczający. Znajdujący się w bazie wetiwer nadaje mu wyrazistości, intensywności i powoduje, że zapach po aplikacji jest bardzo długo wyczuwalny - około 8 godzin. Wszystko jest w tym zapachu idealnie wyważone. Kompozycja daje realne poczucie luksusu, którego każda z nas od czasu do czasu potrzebuje. Sam flakon jest bardzo prosty i minimalistyczny, co moim zdaniem jest dużą zaletą, ale też udowadnia, że nie musi być on wytworny, kosmiczny wręcz, czy rzucający się w oczy, by został dostrzeżony.

To kolejny klasyk od Chanel, który od lat nie wychodzi z mody i raczej tak już pozostanie. Sprawdzi się do eleganckiej sukienki, jak i do codziennej stylizacji składającej się z koszulki, jeansów i trampek. Jest szlachetny, ale i na tyle uniwersalny i bezpieczny, by stosować go zarówno od święta, jak i na co dzień.




Komentarze

  1. Żadnego zapachu od Chanel nie próbowałam, ale ten jakoś specjalnie mnie nie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wole inne marki, ale moja koleżanka ma właśnie ten i jest bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam iperfumy.pl, tylko tam zamawiam zapachy bo są najtańsze. Nie miałam jeszcze żadnych perfum chanel

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, a moja koleżanka powiedziała, że zamawiała perfumy na tej stronie i ma podróbkę. Sama nie wiem... Tak czy siak, tego zapachu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wiele perfum z iperfumy i żadne na pewno nie są podróbką. To chyba jedna z największych perfumerii internetowych w Europie, więc to niemożliwe :-)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kultowy produkt :) niestety ja nie mialam

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią sprawdziłabym ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie a chanel jeszcze nigdy nie miałam <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachy Chanel raczej nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm.., możliwe, że skuszę się niebawem na wersję Chanel chance edt. Wahałam się do tej pory między eau tendre a eau fraiche, ale eau tendre jest zbyt słodko-romantyczna a eau fraiche zbyt kolońsko-męska😊 Chance edt to zapach podobny do eau fraiche, ale mniej "zielony", powiedziałabym że ma jak eau fraiche nutę męską, ale w połączeniu z gorzką 🍊 pomarańczą, eau fraiche bardziej jest dla mnie cytrynowe, niczym lemoniada w dodatku z nutą męskiej wody kolońskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z tym co piszesz w 100%, świetnie to ujęłaś!

      Usuń
    2. Cieszę się, że trafiłam z opisem😊 Dzisiaj poszłam do perfumerii jeszcze raz potestować chance eau fraiche i chance edt. No i cóż, eau fraiche typowo letni zielono-cytrusowy aromat, chance edt natomiast to zapach elegancki z nutą cytrusową na każdą porę dnia i każdą porę roku, cuuuuuudoooo! Jest i radosny i elegancki, ja przepadłam, w planach zakup😊 P.S. Kolor perfum mówi sam za siebie, energetyzująca pomarańcza 🍊

      Usuń
    3. Też wąchałam obydwa, nie mogłam się zdecydować, bo w sumie każdy na swój sposób jest piękny, ale jednak ta klasyczna wersja ma to coś w sobie... a letnie świeżaki można kupić w lepszej cenie np. Mugler Cologne, czy D&G Light blue ;-)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)