Elugel - żel na podrażnione dziąsła

 Dzisiaj napiszę o produkcie, który kupiłam z polecenia mojej dentystki. Mam na myśli Elugel, żel antyseptyczny z chlorheksydyną. Ma on działanie odkażające i bakteriobójcze.


Opis żelu:

Żel stomatologiczny Elugel  może być stosowany:
1. Wspomagająco w wyjątkowych stanach higieny jamy ustnej.
2. Do pielęgnacji przy podrażnieniach związanych z noszeniem protez.

Wspomaga:
1. Utrzymanie rygorystycznej higieny jamy ustnej.
2. Redukcję płytki nazębnej i łagodzi zaczerwienienie dziąseł.
3. Znoszenie dyskomfortu związanego z podrażnieniem dziąseł.

Cena: ok. 20zł/40ml tubka
Dostępny w aptekach.

Sprawdźcie na Ceneo, gdzie najtaniej kupicie Elugel.

Żel należy nanosić miejscowo za pomocą palca delikatnie masując.

Skład: Aqua, Glycerin, Sorbitol, Hydroxyethylcellulose, Benzyl Alcohol, CI 75470 Chlorhexidine Digluconate, Aroma, Glucose, Limonene, Sodium Hydroxide


Moja opinia:

Dentystka poleciła mi Elugel po zabiegu usuwania osadu. Moje dziąsła są z natury bardzo wrażliwe, dlatego po zabiegu były one bardzo podrażnione i zaczerwienione. Przez pierwsze dni stosowałam go 2 razy dziennie i stan moich dziąseł szybko ulegał poprawie. Zaczerwienienie dziąseł zaczęło znikać, a krwawienie przestało występować. Obecnie stosuję go w sytuacjach, gdy dziąsła krwawią po szczotkowaniu, jednak zdarza się to sporadycznie. Zauważyłam też, że żel redukuje przyrost płytki nazębnej. Ma on bardzo przyjemny zapach i smak gumy balonowej :)
Jest to produkt bardzo wydajny. W ciągu roku zużyłam 3/4 tubki.
Elugel świetnie się u mnie sprawdza i zawsze będę go miała pod ręką. Jeśli macie stany zapalne i krwawiące dziąsła to Wam go polecam. Sądzę, że będzie jak najbardziej wskazany do stosowania także po zabiegu usuwania kamienia i osadu.

12 komentarzy:

  1. nie mam takiego problemu, ale warto mieć go na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na dziąsła używałam tylko sachol ale jest chyba na receptę.

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami przy myciu zebów zdarzy się ze mi delikatnie krew poleci ;/ zapisze sobie jego nazwe na przyszlosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, ale nie dla mnie, nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam takich problemów. Czasami kolczyk podrażni mi trochę górne dziąsła i boli więc w sumie taki żel mógłby mi się przydać od czasu do czasu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też żel o podobnych działaniach ale niestety się nie sprawdza, chyba muszę kupić sobie taki. Mam paradontoze, moje dziąsła są strasznie nadwrażliwe.
    obserwacja? http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O bardzo ciekawy produkt! naprawę jest st wart swojej ceny! Na pewno o nim pomyślę, gdy tylko coś zacznie się dziać z moimi dziąsłami :-*

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. ja po zdjeciu kamienia nie uzywam nic:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy jestescie zjebani ..... nic na temat żelu po w..uj sie wypowiadacie. Nudzi sie wam

    Zel pomaga nawet po trudniejszych zabiegach stomatologa i przeoraniu wiertłem dziąsła na granicy zab/dziaslo
    Warto stosować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...