Delikatna pianka do mycia twarzy z przywrotnikiem Tess

Pianki do oczyszczania twarzy są z reguły delikatniejsze od standardowych żeli, dlatego lubię oczyszczać za ich pomocą twarz w celu jej odświeżenia. Do tego celu znakomicie sprawdza się u mnie hipoalergiczna pianka z przywrotnikiem Tess. Kosmetyki tej firmy oparte są na tradycyjnych recepturach i bazują na naturalnych składnikach roślinnych.

Opis produktu:

Niezwykle delikatna hipoalergiczna pianka z przywrotnikiem do codziennego mycia twarzy i demakijażu, została stworzona dla skóry szczególnie wrażliwej ze skłonnością do alergii.
Skutecznie oczyszcza i usuwa makijaż nie powodując uczucia ściągania (wysuszenia) skóry oraz nie podrażnia oczu. 

Produkt zawiera:
- Wyciąg z przywrotnika, który charakteryzuje się wyjątkowymi właściwościami osłaniającymi i regenerującymi. Koi, osłania zmniejsza nadreaktywność skóry na czynniki zewnętrzne.
- Ecodermine™: mieszanina pochodnych cukrowych - odbudowuje ekosystem skóry, oraz wykazuje działanie łagodzące, tonizujące oraz nawilżające.
- Betainę z melasy oraz oliwę z oliwek w postaci estrów: zabezpieczają skórę przed podrażnieniem i wysuszeniem.

Cena: 22,90zł/150ml  w sklepie idea25.pl


Moja opinia:

Pianka znajduje się w typowym dla tego typu kosmetyków opakowaniu z pompką. Działa sprawnie i dozuje odpowiednią ilość produktu. Pianka ma prosty skład i nie zawiera substancji zapachowych, SLS, PEG ani parabenów. Skutecznie, ale jednocześnie łagodnie oczyszcza twarz nie pozostawiając nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, ani tym bardziej przesuszenia. Dużą zaleta jest to, że nie podrażnia oczu. Pianka w swoim składzie zawiera wyciąg z przywrotnika, który wspomaga regenerację skóry, działa osłaniająco i kojąco. Poza tym znajdziemy w niej mieszaninę pochodnych cukrowych określanych jako Ecodermine a wykazują one działanie łagodzące, z czym się muszę zgodzić. Doskonale sprawdza się w pielęgnacji skóry lekko podrażnionej, np. przez stosowanie kosmetyków z kwasami, jak jest w moim przypadku. Pianka Tess jest skuteczna i bardzo delikatna, dlatego szczerze mogę ją polecić nawet osobom z bardzo wrażliwą skórą. Jest warta uwagi nie tylko ze względu na działanie, ale i dużą wydajność oraz stosunkowo niską cenę.

Dajcie znać, czy znacie tę piankę lub może inne kosmetyki firmy Tess ;)

Komentarze

  1. Muszę jej się bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pianki do oczyszczania twarzy. Z pewnością skorzystam z tej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy, ale lubię pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dwa razy i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii, więc chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele o niej czytałam ale jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie Znam, ale pianki bardzo lubię:3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tej pianki, sama jeszcze jej nie stosowałam - do nadrobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)