Naturalissa - kwas hialuronowy 4%

Jakiś czas temu za pośrednictwem portalu urodaizdrowie.pl otrzymałam do przetestowania 4% kwas hialuronowy, który pochodzi ze sklepu z surowcami i półproduktami kosmetycznymi Naturalissa.

Polska etykieta została przeze mnie ściągnięta w celu pokazania oryginalnego opakowania produktu.

Opis produktu:

Kwas Hialuronowy 4% Żel - niweluje zmarszczki, nawilża, zwiększa jędrność i elastyczność
Czujesz, że Twoja skóra potrzebuje nawilżenia, chcesz ją ujędrnić i uelastycznić? Szukasz kosmetyku, który spełni wszystkie te oczekiwania i jednocześnie będzie naturalny? Idealny dla Ciebie będzie Kwas Hialuronowy 4% Żel , który niweluje drobne zmarszczki, nawilża, zwiększa jędrność i elastyczność skóry.
 Kwas Hialuronowy 4% Żel jest konserwowany ekologicznie (bez Phenoxyetanolu)  i zawiera kwas hialuronowy o trzech różnych wielkościach cząsteczek:
- ultraniskocząsteczkowy - przenika do głębszych warstw  skóry, gdzie zatrzymując wilgoć pęcznieje i daje efekt optycznego wypełnia zmarszczek-niskocząsteczkowy - wnika w warstwę rogową naskórka silnie ją nawilżając od wewnątrz 
- wielkocząsteczkowy - tworzy na powierzchni naskórka delikatny, ochronny film, zatrzymujący wilgoć

Dzięki synergizmowi działania  trzech różnych typów kwasu hialuronowego w profesjonalnym 4% stężeniu, uzyskano wszechstronny produkt pielęgnacyjny odpowiedni zwłaszcza do pielęgnacji cery dojrzałej, odwodnionej, wymagającej intensywnej pielęgnacji.

Kwas hialuronowy dostępny jest w dwóch pojemnościach (30g, 100g) w sklepie Naturalissa.


Moja opinia:

Kwas hialuronowy znajduje się w białej buteleczce z wygodnym zakraplaczem, który umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku. Kiedyś miałam okazję stosować kwas hialuronowy, jednak z tego, co pamiętam nie została podana informacja mówiąca o tym, jakie cząsteczki zawiera oraz jaka jest jego procentowa zawartość. W przypadku tego, pochodzącego ze sklepu Naturalissa mamy dokładnie to opisane. Posiada on, jak możecie wyżej przeczytać, trzy różne wielkości cząsteczek. Jest to ważne, bo od tego zależy, czy wniknie on w głębsze warstwy skóry, czy nie.
Kwas hialuronowy jest produktem tanim, ale bardzo skutecznym. Znakomicie nawilża skórę i uelastycznia ją. W jego przypadku na efekty długo nie trzeba czekać, choć wiadomo, że jeśli stosujemy go regularnie, wówczas możemy spodziewać się jeszcze lepszego działania. Działa on łagodząco i regenerująco na podrażnioną skórę, dlatego zawsze nakładam go na te partie na ciele, które depilowałam woskiem. Idealnie sprawdza się stosowany solo albo jako dodatek do olejów, czy kremów do twarzy. Ma on formę lekkiego żelu. Jest bezzapachowy, bezbarwny, lekki, nie zapycha, szybko się wchłania. Postanowiłam tym razem nałożyć go na włosy i również w tym przypadku mile zaskoczyło mnie jego działanie. Wymieszałam dwie kropelki i odrobiną olejku i faktycznie końcówki włosów stały się wygładzone i lśniące. Myślę, że przy regularnym stosowaniu mógłby skutecznie zapobiegać rozdwajaniu się końcówek. Moim zdaniem to najlepszy nawilżacz, który można z powodzeniem stosować na całe ciało.

Stosujecie kwas hialuronowy?  :)

Komentarze

  1. Stosowałam kosmetyki z kwasem hialuronowym marki bodajże Eveline i bardzo przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w czystej postaci kwasu hialuronowego jeszcze nie miałam, choć zastanawiam się nad jego kupnem od pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam już różne kwasy hialuronowe, są świetne jeśli oczekujemy dużego nawilżenia

    OdpowiedzUsuń
  4. kwas hialuronowy to niesamowicie dobry związek nawilżający :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam działanie kwasu, bardzo służy mojej skórze :0

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosuję produkty z kwasem hialuronowym, dobrze nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki, które mają w swoim składzie ten kwas. Nigdy go jeszcze nie stosowałam solo - muszę to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używałem tylko 1% ten mnie zaciekawił

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stosuję taki kwas hialuronowy do twarzy co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna mam ochotę wypróbować czysty kwas hialuronowy, do tej pory stosowałam tylko kremy/sera na jego bazie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)