Modowy szkicownik. Wykreuj i narysuj własny styl

Jakiś czas temu prezentowałam na blogu książkę "Fashionista. Modowy szkicownik". Książka cieszyła się dużą popularnością i jej pierwszy nakład szybko został wyczerpany.






Tym razem zaprezentuję Wam kolejną książkę stworzoną przez Robyn Neild o tytule "Modowy szkicownik. Wykreuj i narysuj własny styl" Wydawnictwa Kaktus. To propozycja dla tych, którzy pasjonują się modą. Jeśli lubisz rysować, bazgrać, kolorować i projektować, to zdecydowanie jest to coś dla Ciebie ;) Wcale nie trzeba być przy tym projektantką mody.



Książka liczy aż 128 stron, więc zapewni rozrywkę przez bardzo długi czas!
Cena detaliczna: 24,90zł

Komentarze

  1. Ja akurat modą niezbyt się interesuję :D ale dla fanów idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super sprawa
    tp coś dla mnie
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała ucieszyłabym się z takiego prezentu, bo wszędzie rysowałam "moje projekty", niestety wyrosłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, ja drukuję sobie z neta bardziej zaawansowane kolorowanki

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, przypomniało mi się dzieciństwo :) super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam :) fajne są te książeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo o tym szkicowniku ostatnio jest na blogach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)