Energetyczny poranek z Wake Me Up od Rimmel

Jakiś czas temu zostałam wybrana do grona Inspiratorek Rimmel i testuję maskarę Wonder'Full Wake Me Up z ekstraktem ogórka oraz podkład Wake Me Up z witaminą C.


Bardzo lubię kosmetyki (zarówno kolorowe, jak i pielęgnacyjne) z witaminą C, więc to jedna z większych zalet podkładu. Szczerze mówiąc po rozświetlające podkłady sięgałam bardzo rzadko. Nie do końca byłam do nich przekonana. Jednak, gdy wypróbowałam podkład Wake Me Up naprawdę pozytywnie się zaskoczyłam! Skóra po aplikacji podkładu wygląda na świeżą, wypoczętą i promienną. Krycie określiłabym jako średnie. Posiadam najjaśniejszy odcień podkładu - Ivory, który świetnie stapia się z cerą. Zawiera on malusieńkie drobinki rozświetlające, dlatego będzie idealny na letni okres :) Dobrze prezentuje się nałożony zarówno dłońmi, jak i pędzlem do podkładu. Plus także za pompkę oraz filtr SPF 15.



Tusze Rimmel uważam za jedne z lepszych. Tym razem również się nie zawiodłam. Podoba mi się efekt, jaki daje na rzęsach, czyli pogrubienie, wydłużenie i rozdzielenie rzęs. To jest to, czego oczekuję od tuszu. Szczoteczkę ma dużą, czyli taką jaką lubię najbardziej. Poza tym nie rozmazuje się w ciągu dnia ani nie kruszy. Nie wiem, jak Wam, ale mnie bardzo podoba się jego opakowanie. To pierwszy tusz, jaki miałam o bardzo ładnym, ogórkowym zapachu :)




Która z z Was została Inspiratorką Rimmel? Jak u Was sprawdził się tusz i podkład? :)

Komentarze

  1. Ja niestety sie nei dostałam do tej akcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład jest naprawdę fajny! Tusz też mi odpowiada, choć szczoteczka jest ciut za gruba jak dla mnie. mimo wszystko uwazam, ze to produkty naprawde godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten zestaw. Jest teraz moim niezbędnikiem rano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład jak dla mnie za ciemny :( Tusz się za to sprawdza i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten zestaw - jestem zadowolona, choć podkłady miałam już lepsze, ale ten nie jest zły. Tusz bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety się spóźniłam. Bardzo lubię Wake Me Up, ale dawno już go nie miałam bo jakoś testowałam inne, ale jeszcze kiedyś na pewno do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam wersję podstawową bez witaminy c, jak zużyję swój podkład to na pewno wypróbuję ten . po do tuszu to podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale widzę, że sporo dziewczyn sie dostalo, a ja przegapiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie właśnie tusz niestety nie zachwycił, natomiast pozytywnie mnie zaskoczył podkład z którego jestem zadowolona :) Również wybrałam najjaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwa kosmetyki bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. co raz bardziej intryguje mnie ten zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też otrzymałam ten zestaw i oba kosmetyki polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)