Mazidła - Tonik z kwasem glikolowym 10%

Produkty z kwasami od dawna mnie ciekawią. Krem z kwasem migdałowym w ogóle się u mnie nie sprawdził, dlatego tym razem spróbowałam czegoś innego - toniku z kwasem glikolowym 10%, który sama wybrałam do przetestowania dzięki uprzejmości sklepu mazidla.com. Już teraz Wam zdradzę, że był to strzał w 10! :)


Tonik wykonujemy sami z dołączonych półproduktów. Wymieszanie wszystkich składników jest czynnością banalną, więc nikt nie powinien mieć z tym najmniejszego problemu. Jedyne, o czym trzeba pamiętać, to zachowanie zasad higieny - umycie rąk, blatu, akcesoriów (te należy również zdezynfekować).

Do buteleczki z ekologiczną wodą pomarańczową dodajemy składniki w takiej kolejności, jak sugeruje nam producent, następnie wstrząsamy buteleczką i gotowe. Cały dokładny opis dołączony jest do zestawu.

Skład toniku:

-Ekologiczna woda pomarańczowa – 86,5%
-Hydromanil – 5%
-Mocznik – 5%
-Kwas glikolowy 57% - 3,5%
-Mleczan sodu – regulacja pH


Dla kogo tonik z kwasem glikolowym jest przeznaczony?

Dla osób z suchą i łuszczącą się skórą, zniszczoną opalaniem, z przebarwieniami, płytkimi bliznami potrądzikowymi oraz dla osób borykających się z zaskórnikami i trądzikiem grudkowo-krostkowym.

Dzięki zawartym składnikom tonik:

-zmniejsza grubość warstwy rogowej - skóra uzyskuje gładkość i ładny, świetlisty koloryt;
-powoduje znaczny wzrost nawilżenia naskórka, a w efekcie uelastycznienie go i ujędrnienie;
-spłyca niewielkie blizny potrądzikowe;
-spłyca drobne zmarszczki;
-rozjaśnia przebarwienia posłoneczne i pozapalne (np. po trądziku);
-odblokowuje pory i zmniejsza zmiany trądzikowe w postaci zaskórnikowej oraz grudkowo-krostkowej;
-wspomaga likwidację tzw. gęsiej skórki (rogowacenie mieszkowe);
-wspomaga mikrocyrkulację w naczynkach krwionośnych i wspomaga usuwanie toksyn w kuracji antycellulitowej;
-wspomaga przenikanie substancji czynnych zawartych w innych preparatach kosmetycznych przez barierę warstwy rogowej, np. preparaty antycellulitowe.

Więcej informacji znajdziecie Tutaj. 

 Cena: 27,86zł/102ml w sklepie mazidla.com


Moja opinia:

Zacznę od tego, że moja cera jest dość problematyczna - rozszerzone pory, skłonność do zaskórników (otwartych i zamkniętych). Podczas pierwszych dni stosowania toniku odczuwalne jest bardzo delikatne szczypanie, które szybko mija i jest czymś normalnym. Po toniku niewiele się w sumie spodziewałam, okazało się, że nie jest to zwykły tonik :) Już po kilku użyciach zauważyłam, że pory uległy zwężeniu, skóra stała się gładsza, przyjemniejsza w dotyku. Znacznie ograniczyła się ilość zaskórników, zwłaszcza zamkniętych, na czym najbardziej mi zależało. Zmniejszyła się także ilość wyprysków, a te które się pojawiają znacznie szybciej się goją. Cera nabrała zdrowego blasku, stała się bardziej jędrna i poprawiła się ogólna kondycja mojej skóry. Nie mam problemu z przebarwieniami, więc nie wiem, jak zadziałałby tonik w tym przypadku. Naprawdę jest bardzo zaskoczona jego działaniem i z pewnością kuracje z kwasem glikolowym będę często powtarzała. Tonik jest bardzo wydajny, co jest kolejną jego zaletą. Jak dla mnie kosmetyk idealny, który mogę szczerze polecić tak naprawdę wszystkim osobom, może poza tymi, którzy mają wyjątkowo wrażliwą cerę.

Używacie toników z kwasami? :)

Komentarze

  1. Toników z kwasami jeszcze nie miałam , ale kremy czy peelingi kwasowe są mi dobrze znane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tworzyć sama swoje kosmetyki:)Mam na nie już własne butelki i kubki:) już nie długo przedstawię na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny produkt w ciekawej formie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ogromną ochotę wypróbować ten tonik, ale obawiam się odrobinę, że może źle współgrać z moimi naczynkami. Z testami wstrzymam się jednak do października, wolę nie ryzykować używania kwasów w czasie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam toników z kwasami ale ten Twój mnie zainteresował. Po leczeniu przeciwtrądzikowym pozostały mi przebarwienia i właśnie płytkie blizny. Na jesień chyba go spróbuję i być może zdziała coś z moją skórą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam, ale chętnie bym to zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam toników z kwasami, szczerze mówiąc to, pierwszy raz właśnie tutaj go widzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny komsetykl :) nie mialam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem właśnie w trakcie używania kremu z kwasem migdałowym i u mnie póki co sprawdza się świetnie :) A tonik bardzo mnie zaciekawił, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi taki tonik stanowczo by się przydał - choć nie mam skóry typowo suchej a, mieszaną ale borykam się z zaskórnikami i krostkami podskórnymi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką skórę i ten sam problem i tonik super się sprawdza właśnie przy tego typu cerze :)

      Usuń
  11. A ja tonik z kwasem migdałowym uwielbiam. Czytałam że tomik z kwasem glikolowym jest świetny na zapalenie mieszków włosowych.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tonik z kwasem migdałowym uwielbiam. Czytałam że tomik z kwasem glikolowym jest świetny na zapalenie mieszków włosowych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)