Książka Pod Tytułem. Tom 1

Jakiś czas temu Wydawnictwo Kaktus przesłało mi do zrecenzowania Książkę Pod Tytułem. Tom 1 Roberta Trojanowskiego, która bardzo wzbudziła moje zainteresowanie. Nie jest to jednak typowa książka. My sami nadajemy jej tytuł i jesteśmy poniekąd jej autorami.


Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że książka przeznaczona jest tylko dla dzieci, to faktycznie może stanowić dobrą alternatywę spędzania wolnego czasu dla osób w różnym wieku. Trzeba tylko dać się ponieść wyobraźni i fantazji oraz choć na chwilę oderwać się od laptopa lub codziennych zajęć. Ta książka to dobry test na sprawdzenie, czy potrafisz się dobrze bawić i zachowałeś w sobie coś z dziecka.



Książka Pod Tytułem jest nietypowa, bowiem malujemy w niej, niszczymy, wycinamy, przyklejamy, a nawet wkładamy do lodówki, czy... wylewamy na daną stronę mleko! Niektóre polecenia w książce potrafią naprawdę zaskoczyć.


Książka Pod Tytułem będzie świetnym prezentem lub dodatkiem do niego. Jej cena nie jest wygórowana, bo możemy ją kupić już za ok. 13zł, a zabawy będzie co nie miara :)

Komentarze

  1. kolejna z serii "zniszcz ten dziennik"

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się fajniejsza niż zniszcz ten dziennik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cena bardzo niska i przystępna, super pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Również ją miałam, ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna! Choć możliwe, że miałabym lekkie opory przed "niszczeniem" książki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna cena, super pomysl na prezent dla kogoś ,:)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Niepoczytalna ksiązka - fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ciekawa taka książka :D Siostrze może bym ją zakupiła, hm...

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją mam :) Jest świetna, bardzo lubię tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)