Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01

Nigdy nie przywiązywałam większej uwagi do pielęgnacji skóry głowy. Skupiałam się głównie na włosach, bo to przecież one muszą być zadbane. Nie zdawałam sobie sprawy, jak duży wpływ może mieć także właściwa pielęgnacja skóry głowy. Dopiero, gdy sięgnęłam po oczyszczające serum Bionigree Basic 01 zauważyłam różnicę.

Opis produktu:

Serum oczyszczające do skóry głowy BIONIGREE BASIC_01 to pierwszy w Polsce polski produkt kosmetyczny do oczyszczania skóry głowy charakteryzujący się najwyższą jakością naturalnych składników, dodatkiem olejku z czarnej porzeczki i potwierdzoną skutecznością. To kosmetyk trychologiczny do stosowania zarówno profilaktycznego, jak i wspomagającego przy leczeniu poważnych dolegliwości skóry głowy.


Moja opinia:

Oczyszczające serum do skóry głowy Bionigree jest bestsellerem sprzedażowym, co po jego przetestowaniu w ogóle mnie nie dziwi. Zacznę od tego, że serum znajduje się w szklanej butelce z pipetą, co jest moim zdaniem znakomitym rozwiązaniem umożliwiającym szybką i łatwą aplikację produktu na skórę głowy.
Serum stosuję zgodnie z zaleceniami producenta, czyli aplikuję 2 pipety na skórę głowy, masuję i pozostawiam do wchłonięcia na ok. 30 minut, po czym myję włosy, jak zwykle. Taki zabieg wykonuję raz w tygodniu, profilaktycznie. Producent zapewnia, że produkt wspomaga leczenie chorób skóry, jak np. łupież, egzema, łuszczyca, świąd, grzybica, AZS, ŁZS. Nie wypowiem się w tej kwestii, bo nie mam problemu z żadną z tych dolegliwości, ale niewątpliwie warto spróbować. Na efekty nie trzeba długo czekać, bo już po pierwszym jego zastosowaniu i wysuszeniu włosów widać, że są one odbite od nasady, odnosi się wrażenie, że jest ich dużo więcej i przede wszystkim nie są oklapnięte. Żaden kosmetyk dodający objętości nigdy nie dał mi tak spektakularnego efektu efektu. Skóra głowy jest bardzo dobrze oczyszczona z martwego naskórka i zanieczyszczeń, ale nie pojawia się podrażnienie, ani zaczerwienienie. Działa skutecznie, a przy tym łagodnie. Jest to produkt bardzo wydajny, skuteczny i warty swojej ceny!


Cena: 59zł/50ml; 96zł/100ml w sklepie www.bionigree.pl

Dajcie znać, czy znacie oczyszczające serum Bionigree i jakie jest Wasze zdanie na jego temat :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)