Wybielanie zębów z PureLite Home

Profesjonalne wybielanie zębów wcale nie musi odbywać się w gabinecie dentystycznym i nie musi kosztować fortuny. Na rynku znajdziemy preparat PureLite, dzięki któremu zęby możemy wybielić w domu.

Choć zestaw do wybielania zębów posiadam od około roku, to dopiero niedawno zdecydowałam się na jego użycie. Poprzez wcześniejsze problemy z dziąsłami dentystka odradziła mi jego stosowanie przez najbliższe miesiące. Gdy wszystko wróciło do normy z chęcią przystąpiłam do testów.


PureLite Home to żel do wybielania zębów. Pojemność opakowania to 10ml. Oparty o najnowsze technologie amerykańskie, znacząca poprawa koloru zębów już po 2-3 aplikacjach, kolejne aplikacje pogłębiają i utrwalają efekt. PureLite Home to bezpieczny, wielokrotnie przebadany produkt, zgodny z obecnie obowiązującymi przepisami zarówno w Polsce, jak i Unii Europejskiej.

Więcej informacji o produkcie znajdziecie Tutaj.


Użycie preparatu nie sprawia większych trudności ponieważ wszystko, krok po kroku opisane jest na opakowaniu. Nakładki przed pierwszym zastosowaniem należy zamoczyć w gorącej wodzie, po czym nałożyć na zęby, aby odcisnął się ich kształt. Po ich zastygnięciu można zacząć je stosować, aplikując do nakładek żel. Dzięki strzykawce z podziałką, bez problemu można odmierzyć potrzebną ilość preparatu. Podczas zabiegu nie odczuwałam większego dyskomfortu, jednak muszę przyznać, że w tym czasie ślina dość intensywnie mi się produkowała i musiałam ją sobie osuszać, by nie połykać żelu. Po kilku zabiegach można się do tego przyzwyczaić.
Efekt wybielania mnie zadowolił. Patrząc na pasek ze skalą wybielania zębów w moim przypadku zęby wybieliły się o 2-3 tony. Należy jednak pamiętać, by w okresie wybielania zębów unikać spożywania produktów, które mogą je odbarwiać. Warto odstawić takie produkty, jak kawa, czerwone wino, herbata, buraki itp.

13 komentarzy:

  1. ja tylko raz próbowałam wybielać zęby, używałam wtedy pasków z blend-a-me i byłam zadowolona choć efekt był tylko na kilka tygodni

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś spróbować wybielenia zębów tą metodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio postawiłam na piaskowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam paski tej firmy, ale niestety nie jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz skupiam się na ratowaniu swoich zębów, kiedyś często wybielałam je różnymi preparatami, obecnie mam problem z dziąsłami. fajnie, że jesteś zadowolona z efektów wybielania

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałby mi się taki zestaw
    pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nie nie potrzebuję tego typu zabiegów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolę paski, te aplikatory bardzo niemiło wspominam brrr

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że jesteś zadowolona z efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie testowałam paski wybielające (zresztą można je właśnie u mnie wygrać). Najgorsze, że teraz muszę uważać na jagody, które tak uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyobrażam sobie życia bez kawy lub chociaż herbaty. Poza tym dużo czytałam o tym, że takie zabiegi bardzo uwrażliwiają szkliwo, a moje zęby już same z siebie są bardzo wrażliwe, więc raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...