Okulary przeciwsłoneczne Firmoo

Odkąd na dworze jest bardzo słonecznie, nie ruszam się z domu bez okularów przeciwsłonecznych. Tego lata będę nosiła dobrze niektórym z Was znane okulary Firmoo. Otrzymałam je do zrecenzowania od Pana Antonio :)




Na stronie  http://www.firmoo.com/ można dokonać wirtualnej przymiarki okularów. Dzięki tej opcji każdy znajdzie odpowiedni model dla siebie. W asortymencie sklepu znajdują się zarówno okulary przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne.

Okulary, które wybrałam znajdziecie TU


Jeżeli dokonujecie zakupu okularów po raz pierwszy w sklepie Firmoo, płacicie wyłącznie za koszty przesyłki! Uważam, że to świetna okazja i warto z niej skorzystać.
Tutaj znajdziecie więcej informacji na temat darmowych okularów.

Na okulary czekałam tylko kilka dni od momentu, gdy zostały zamówione. Przesyłka była dobrze zabezpieczona, nic nie zostało uszkodzone. Firma jest bardzo solidna, a współpraca z nią jak najbardziej udana.

Jeśli chodzi o same okulary, to muszę przyznać,  że wykonane są ze świetnej jakości materiałów. Są takie, jakie sobie wyobrażałam, po prostu cudowne :)

W zestawie z okularami znajduje się mini śrubokręt ze śrubkami, szmatka do czyszczenia, etui plastikowe i woreczek. Takie akcesoria powinny być dodawane do każdych zakupów okularów, ale niestety inne firmy o to nie dbają. Dlatego tutaj Firmoo zdobywa ogromnego plusa! :)


Jestem nimi zachwycona i polecam wszystkim!

Komentarze

  1. Ładny model ale dla mnie byłyby troszeczkę za duże... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentują, prześlicznie Ci w nich!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie CI, zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2013/05/rozdanie-wygraj-diete-36s-oraz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko za koszty przesyłki?:) Nieźle! A okulary są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również bez okularów nigdzie się nie ruszam :D A te Twoje są śliczne. Raz wzięłam udział w konkursie, w którym można było wygrać okulary tej firmy i niestety, nie udało mi się :( A mają takie fajne okularki

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne są te okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę jaka elegancka młoda kobieta! Lol widzę, że jestem w pierwszej trójce Twoich top komentatorów:D

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo głośno o tych okularach muszą być świetne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są, ja także uwielbiam okulary przeciwsłoneczne...

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do kontaktu w sprawie wygranego konkursu;)
    http://chocolate-gossipgirl.blogspot.com/2013/05/wyniki-konkursu-z-apis.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam bardzo podobne okulary i jestem w nich zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już swoje ulubione mam i mam nadzieję, że ich nie połamię i nie zgubię jak kiedyś zrobiłam z innymi ulubionymi... Fajnie, że się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wielokrotnie gubiłam okulary albo je łamałam, masakra... ;)
      O te jednak dbam szczególnie :D

      Usuń
  13. Świetnie prezentują się te okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fakt trochę duże ale na twojej twarzy ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. okulary bardzo fajnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No jak ja mogłam przegapić ten wpis? Okulary są bardzo twarzowe i naprawdę Ci pasują. Do gustu przypadły mi zwłaszcza oprawki.

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak Ci sie podobaja okulary clubmaster? wygladaja tak: http://born86.pl/category/okulary-clubmaster i chyba by Ci pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)