EVOLET - krem na blizny i rozstępy

Blizny są "pamiątkami" po przebytych operacjach, urazach, skaleczeniach, oparzeniach, trądziku itd. Jedne są mniej widoczne, inne niestety bardziej. Warto we właściwy sposób o nie dbać, by zmniejszyć ich widoczność.


Preparatem, który nakładam na swoją pooperacyjną, kilkunastocentymetrową bliznę jest EVOLET - krem na blizny i rozstępy. Stosuję ją na przemian z silikonowym żelem aptecznym. Lekarz zalecił mi dodatkowo stosowanie preparatu z masą perłową, więc wybór padł na EVOLET. Do jego zakupu zachęciła mnie niska cena (ok. 40zł za 150ml), skład oraz marka L'Biotica, którą lubię. Krem poza masą perłową w składzie zawiera także nasiona z dzikiej róży, które wykazują działanie regenerujące skórę, a także panthenol, który silnie nawilża i przyspiesza proces gojenia skóry. Masa perłowa ma wygładzać, zmiękczać oraz zmniejszać widoczność blizn (oraz przebarwień).


Krem po nałożeniu na skórę jakby "przykleja się" do blizny tworząc pewnego rodzaju opatrunek. Niemniej szybko się wchłania i nie brudzi ubrań. Jego konsystencja umożliwia masowanie blizny, co dodatkowo wspomaga proces gojenia.
U mnie ten produkt sprawdza się naprawdę dobrze. Systematycznie stosowany w połączeniu z żelem silikonowym rozjaśnia bliznę i sprawia, że jest ona coraz mniej widoczna. Wiadomo, że proces gojenia trwa długo i blizna zawsze będzie mniej lub bardziej widoczna, ale jeśli można choć w pewnym stopniu zmniejszyć jej widoczność stosując właściwy preparat, to warto to robić. Dodam, że ten krem jest niesamowicie wydajny!

Krem Evolet dostępny jest na iperfumy.pl

Dajcie znać, co Wy stosujecie na blizny (o ile je macie oczywiście :))

Komentarze

  1. Mam kilka blizn, ale mało widocznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk, mam jedną bliznę, ale traktuję ją , jak całe ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że L'Biotica ma taki kosmetyk w swojej ofercie. Żadnych świeżych blizn nie mam (odpukać), ale na przyszłość będę o nim pamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście nie mam blizn. Zresztą i tak nie wierzę w jakieś spektakularne efekty, jak to niektóre firmy i reklamy potrafią obiecywać.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ale muszę zamówić z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka blizn, więc jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził ;) Nie wiedziałam, ze mają tkie produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem ci że go widzę po raz pierwszy swego czasu miałam trochę byly Male to były takie pamiątki z dzieciństwa nie zniknął stu procentach jedynie Troszeczkę udało mi się zniwelować ich widoczność Natomiast ja używałam teki typowej maści z masy perłowej którą kupić można tylko i wyłącznie w aptekach jak dobrze pamiętam była ona na receptę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze efekty przy niwelowaniu blizn i rozstępów można uzyskać przy laseroterapii (laser CO2, Emerge, iPixel) a także mezoterapii igłowej i mikroigłowej. Zabiegi najlepiej rozpocząć, gdy rozstępy sa jeszcze w fazie zapalnej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę się przyznać, że nigdy nie słyszałam o tym kremie więc nie chcę się na jego temat wypowiadać. Za to mogę powiedzieć, że preparat https://sutricon.pl jest moim zdaniem najlepszym środkiem na rynku jeśli chcemy raz na zawsze pozbyć się blizn. W moim przypadku zadziałał znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, stosowałam przez pół roku od operacji. W razie potrzeby sięgnęłabym po niego ponownie

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)