Antyperspirant Rexona Shower Clean

Do antyperspirantów firmy Rexona wróciłam po kilkuletniej przerwie, ponieważ wcześniej w ogóle się u mnie nie sprawdzały. Nie rozumiałam z czego wynikają pozytywne opinie na ich temat, bo miałam wrażenie, że ich skuteczność jest bardzo słaba. Zauważyłam jednak, że gama antyperspirantów Rexona jest bardzo szeroka i postanowiłam w końcu dać szansę wersji Shower Clean. Doszłam do wniosku, że czasami warto wrócić do produktów, do których wcześniej się zraziliśmy :)



Przeważnie kupuję antyperspiranty w sztyfcie lub w kulce i dopiero teraz postanowiłam zmienić swoje przyzwyczajenie wybierając tradycyjny spray. Jego niewątpliwą zaletą jest to, że już chwilę po aplikacji można się ubrać, bez obaw o pozostawienie nieestetycznych, białych śladów na ubraniu. Jeśli chodzi o zapach, to muszę przyznać, że Shower Clean pachnie bardzo przyjemnie, świeżo. Moim zdaniem trafne jest określenie, że antyperspirant zapewnia uczucie świeżości, jakbyśmy dopiero co wyszli spod prysznica. Zapach utrzymuje się bardzo długo i jest wyczuwalny nawet pod koniec dnia, co stanowi jego ogromną zaletę. Przede wszystkim jednak jest skuteczny - chroni przed potem i zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu.


Duży plus należy się Rexonie za design oraz poręczne opakowanie, które dobrze leży w dłoni. Myślę, że osoby, które pocą się umiarkowanie i nie mają problemu z nadmierną potliwością, będą zadowolone z jego działania. Antyperspiranty Rexona dostępne są w dobrej cenie na iperfumy.pl.

Dajcie znać, jakie antyperspiranty lubicie najbardziej - w kulce, sztyfcie, czy sprayu? :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)