Lekki krem do każdego typu cery Nivea Care

W związku z tym, że jestem dużą miłośniczką kosmetyków marki Nivea, ich recenzje pojawiają się na blogu dość często. Z Waszych komentarzy wynika, że Wy także je lubicie. Tym razem na tapetę idzie lekki krem Nivea Care, który z powodzeniem może być stosowany zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Co więcej, nadaje się do każdego typu cery.

Nivea Care to krem, który premierę miał już kilka lat temu, o ile się nie mylę było to w 2015 roku. Żałuję, że dopiero teraz postanowiłam go wypróbować. Przyznam, że zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoim działaniem i jest przeze mnie stosowany tak samo często, jak mój ulubiony kultowy krem tej firmy. Nivea Care przede wszystkim ma lżejszą konsystencję i znacznie szybciej się wchłania. Nie pozostawia na cerze tłustej, ani lepkiej warstwy. Przywraca skórze miękkość i satynową gładkość. Mam wrażenie, że daje natychmiastowe nawilżenie i łagodzi lekkie podrażnienia. Nie powoduje zapychania porów, nawet przy częstym stosowaniu go rano i wieczorem. Doskonały jako baza pod makijaż, z uwagi na to, że daje satynowo-matowe wykończenie. Krem ma bardzo przyjemny zapach, dość intensywny i charakterystyczny dla kosmetyków Nivea. Warto go wypróbować, bez względu na to, jaki typ cery posiadacie.

Do zalet kremu muszę zaliczyć także niską cenę i możliwość wyboru interesującej nas pojemności - 50ml, 100ml lub 200ml. Znajdziecie go na iperfumy.pl.


Dajcie znać, czy używaliście tego kremu :)

Komentarze

  1. Oddałam go mamie, ona jest wierniejszą fanką ostatnio kremów Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go kiedyś, ale był słaby.

    OdpowiedzUsuń
  3. A dostałam ostatnio akurat taki krem. Wcześniej też już go miałam, jest ok ale sama raczej go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie wpadł w moje ręce, ale kto wie jak go tak zachwalasz może wypróbuje ;p nie wiem czy do twarzy będzie ok ale myślę, że jest uniwersalny na tyle, że na pewno sprawdzi się fajnie też w wersji balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo sporo różnych pojemności, na dzień pod makijaż wybieram lekkie, gdy się nie maluję to ciężkie i na noc też bogate

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki od Nivea, ale z kremów sprawdza mi się tylko Nivea Soft ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam, ale nie miałam go.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego akurat kremu nie używałam ale moja rodzina bardzo ceni sobie markę Nivea. :)

    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go!:) Szybko się wchłaniał, krzywdy nie robił, lubiłam go ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go, nie zaszkodził, ale z uwagi na skład, nie wiem czy jeszcze po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie mogę się przekonać do kremów Nivei, ich składy mnie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety u mnie się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten krem i uważam, że warto wypróbować, jest bardzo uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremy Nivea mnie zapychają, ale może ten byłby inny? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Unfortunately nivea cream is best & i realy like it thanks for sharing dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie jestem przekonany do kremów do twarzy z Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  17. JA nie używam kremów Nivea do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach kremu Nivea to zapach znany mi z dzieciństwa, kojarzę go z mamą. Bardzo miły to zapach. Teraz Dzieciom kupuję krem na każdą pogodę od Nivea i jako jeden z niewielu nie zawiera wody więc świetnie chroni buzię zimą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)