Chanel Coco

Kolekcja moich perfum powiększyła się w ostatnim czasie o zapach, o którym już dawno marzyłam. Jest nim Chanel Coco EDP. W mgnieniu oka, ta woda perfumowana stała się moim numerem jeden i ogromnym ulubieńcem. W żadnym innym zapachu nie czuję się tak dobrze.

Wodę perfumowaną Chanel Coco zamówiłam na iperfumy. Wybrałam pojemność 50ml, która z pewnością wystarczy mi na bardzo długo. Maksymalnie dwa psiknięcia wystarczą, by otulić się tym niezwykłym zapachem na wiele godzin, a nawet cały dzień. Jest to zapach bardzo bogaty, elegancki i na tyle specyficzny, że nie można pomylić go z żadnym innym. Noszony do eleganckiej kreacji pozwala poczuć się niezwykle pewnie i kobieco. Trzeba go jedynie umiejętnie nosić, co pozwoli zadać szyku. Jest to zapach, który zebrał najwięcej komplementów od moich znajomych i rodziny.

Coco  to zapach balsamiczno-orientalny i nieco wytrawny. Jest ciepły, nieco pudrowy, ale przy tym miękki i nieduszący.  Drzewo sandałowe, ambra i fasola tonka dodają zapachowi ekskluzywnego i wyrafinowanego charakteru. Urzekające są w nim kwiatowe nuty z przepiękną różą na czele i subtelny akord owoców.


Flakon jest prosty, minimalistyczny, a korek kształtem przypomina Place Vendôme. 




W gąszczu nowości, nie zapominajmy o ponadczasowych klasykach, a jednym z nich jest właśnie Coco.

Komentarze

  1. Ciekawi mnie zapach, nigdy nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie dorosłam do tych perfum, podobają mi się ale na razie nie jest to mój zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego zapachu.. kojarzy mi się z starszymi paniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że dla mnie są za ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. znam znam znam. miałam, bardzo się mi podobał. myślałam, że coco zniknęło a jest. o.o
    dziękuję za komentarz też obserwuję i będę wpadać jak czas pozwoli.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam swoje ukochane perfumki- J'adore i jak na razie trudno mi znaleźć jakies następne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)