Żel pod prysznic Dove Go Fresh ogórek i zielona herbata

Kiedy nie mam ochoty lub czasu na nakładanie po prysznicu lub kąpieli balsamu do ciała, sięgam po żel Dove, który zapewnia mojej skórze optymalne nawilżenie. Jest to dobre rozwiązanie dla leniuchów i zabieganych.

Moją ulubioną wersją zapachową żelu pod prysznic firmy Dove jest Purely Pampering z kremem pistacjowym i magnolią. Wiosną jednak preferuję lżejsze zapachy i dotyczy to nie tylko perfum, ale i kosmetyków pielęgnacyjnych. Wybrałam w związku z tym żel Dove Go Fresh o zapachu ogórka i zielonej herbaty. Pamiętam, gdy używałam go będąc jeszcze nastolatką (wtedy był w zielonej butelce). Sądzę, że nigdy mi się nie znudzi, dlatego kupuję go regularnie, zwłaszcza wiosną i latem. Uwielbiam jego zapach, który jest delikatny, świeży i niesamowicie orzeźwiający. Kojarzy mi się z czystością. Żel ma gęstą, kremową konsystencję, przez co jest bardzo wydajny i tworzy obfitą pianę.

Żel pod prysznic Dove nie podrażnia skóry, nie wysusza, a zapewnia jej komfortowe oczyszczenie i nawilżenie podczas mycia, a to dzięki temu, że zawiera delikatne składniki myjące. To moim zdaniem najlepszy żel w swojej kategorii cenowej. Dostępny jest w dwóch pojemnościach (250ml, 500ml) na iperfumy.pl.


Komentarze

  1. jeden z moich ulubionych zapachó Dove

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam żeli dove ale bardzo je lubię najczęściej kupuję w zestawach w biedronce za 12.99 ( butelka 750 ml + druga 250ml ) więc bardzo opłacalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą markę :) Mam uzdatnioną wodę prysznicową więc żel działa z podwójną mocą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogórkowego Dove jeszcze nie wąchaliśmy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go gdzieś w zapasach i czekam na ciepełko, aby żel mnie fajnie odświeżał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dove bardzo lubię, tego żelu nie znam zaintrygował mnie ten ogórek.

    OdpowiedzUsuń
  7. wypróbuję go kiedyś, uwielbiam żele dove i ich balsamy też

    OdpowiedzUsuń
  8. żele dove znam i lubię, ale ogórka miałam tylko w wrsji mydełka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)