Kojący żel do mycia twarzy Expert Czystej Skóry Bielenda

Do porannego oczyszczania skóry najchętniej używam kosmetyków bardzo łagodnych, które nie wysuszą, nie podrażnią skóry, ani nie naruszą jej naturalnego pH. Nie ukrywam, że w tym przypadku najbardziej ufam produktom przeznaczonym do cery wrażliwej i suchej. Ostatnio odkryłam jeden z lepszych żeli do mycia twarzy firmy Bielenda. Jest to jedyny kosmetyk tej firmy, jaki aktualnie posiadam, ale muszę to koniecznie zmienić.


Żel do mycia cery suchej i wrażliwej Bielenda Expert Czystej Skóry łagodnie oczyszcza i odświeża twarz, nie pozostawiając jej nieprzyjemnie ściągniętej ani przesuszonej. W sumie, mam wrażenie, że lekko ją nawilża, choć ja od produktu oczyszczającego nigdy nawilżenia nie oczekuję. Poza tym, żel jest łagodny dla oczu. Do jego zalet mogę zaliczyć także krótki i dobry skład oraz to, że jest to kosmetyk bezzapachowy.  W żelu zastosowano technologię Aktywnych Mikro Bąbelków, chociaż nie do końca wiem, jakie jest ich zadanie. W każdym razie, ciekawie wyglądają te zatopione w nim pęcherzyki powietrza. Żel nie wytwarza piany, co dla mnie akurat w tym przypadku nie jest wadą. Ma on niezbyt gęstą konsystencję, ale jest bardzo wydajny.

Kojący żel Bielenda mogę polecić wszystkim, nie tylko posiadaczom cer suchych i wrażliwych. Znajdziecie go na iperfumy w dobrej cenie :)



Komentarze

  1. cery suchej nie mam, więc ten żel nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, kiedyś uzywalam namiętnie i w sumie jak się skończył to zapomniałam o nim i już do niego nie wróciłam. Dlatego fajnie że o nim piszesz. Chętnie po niego sięgnę kolejny raz😉

    OdpowiedzUsuń
  3. To żel przeznaczony nie dla naszego typu cery, ale wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie podrażnia oczu to mogłabym go wypróbować :) akurat ich produkty bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną ochotę wypróbować ten żel, a najchętniej w parze z płynem micelarnym z tej serii. Jestem ciekawa jak się sprawdzą na mojej suchej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam cery suchej, tylko wręcz odwrotnie tłustą, ale akurat właśnie takie pasują mi najlepiej, bo po prostu jej nie przesuszają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, sam odcień mnie jakoś zachęcił, no i ma dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po ten żel na pewno sięgnęłabym chętniej niż po olejek z tej samej linii

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy z nim styczności, z chęcią po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się naprawdę fajnie ( lubię różowy kolor i pęcherzyki też :) ), z opisu wnioskuję, że moja mieszana skóra byłaby zadowolona z jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki Bielendy w moim odczuciu to produkty, dla osób, które nie maja wielkich mankamentów. Po Twoim poście może zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)