Luksusowy krem - maska do rąk i paznokci Luxury Paris

Kremy do rąk są praktycznie zawsze przy mnie. Nie znoszę uczucia ''ściągniętej'' skóry dłoni, która wyraźnie domaga się nawilżenia. W ostatnim czasie chętnie sięgałam po krem-serum (o którym pisałam Tutaj) oraz krem-maskę do rąk i paznokci z wanilią firmy Luxury Paris. Dziś będzie mowa o tym drugim :)


Od producenta:

Luxury Paris luksusowy krem-maska do rąk i paznokci z wanilią przeznaczony jest dla skóry dłoni wymagającej natychmiastowej intensywnej i profesjonalnej pielęgnacji, odżywienia i regeneracji. Zawiera ekskluzywne składniki aktywne o zwiększonej skuteczności działania doskonale wpływające na stan skóry i paznokci, wzmacniające naturalną barierę ochronną skóry i chroniące przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

Więcej informacji znajdziecie Tutaj.
Cena: ok. 8zł/100ml

Moja opinia:

Krem znajduje się w miękkiej tubie o złotej szacie graficznej. Podobnie, jak krem-serum skutecznie nawilża i regeneruje dłonie bez pozostawiania na skórze uczucia lepkości, czy tłustości. Wchłania się niemal błyskawicznie, pozostawiając jedynie delikatną powłoczkę. Muszę jednak przyznać, że myślałam, iż będzie on bardziej treściwy i gęsty, a wszystko przez to, że w jego nazwie występuje słowo ''maska''. Myślę, że nie tylko ja tak pomyślałam ;) W działaniu jest tak samo dobry, jak krem-serum, nawet zapach ma podobny, z tą różnicą, że krem-maska ma nieco słodszy i mocniej wyczuwalny aromat wanilii. Osobiście uwielbiam tego typu zapach i uważam, że fani wanilii będą zadowoleni. Nie mam się do czego przyczepić, ponieważ jest to dobrej jakości krem, o ładnym zapachu, eleganckim opakowaniu, a przy tym, i przede wszystkim bardzo skutecznym.


Przypominam Wam o trwającym rozdaniu! :)

Komentarze

  1. Podoba mi się w nim to, ze pachnie wanilią i nie zostawia tłustego nalotu na dłoniach :) Nawet Misiek by nie miał nic przeciwko niemu, uwielbia wanilię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zapach wanilii kompletnie go skreśla ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W obu tych propozycjach kremów zapachy są za słodkie, owszem jest nutka waniliowa, ale dla mnie sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym kremie te nuty wanilii są sztuczne, tylko jedne bardziej przypominają naturalne, inne mniej. Nie znam producenta, który dodawałby prawdziwą wanilię, choć może się mylę ;)

      Usuń
  4. bardzo lubie jak nawilża, niestety zapach dla mnie za mocny

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie jest gęstszy, uwielbiam zapach wanilii

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się z Twojego opisu, czuję że byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no przyznam,że przydałby mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tych recenzji tego kremu się wysypało :)) Buziaczki kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo ostatnio czytam o tych produktach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa recenzja, nie spodziewałam się że spełni Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam ale bardzo mnie ciekawi, zbiera dobre opinie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. często widzę kosmetyki luxury, ale nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja muszę pozużywać to co mam... krem do rąk to taki kosmetyk który mam a nie koniecznie używam jest... a gdy go używam to jestem zmuszona przez mega wysuszone łapki

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach waniliii :) do wszystkiego dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ten krem, szalenie intensywny zapach, ale o dziwo - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)