W7 Płynny pigment Tahiti

Jeśli znudziły Wam się standardowe szminki i błyszczyki, to co powiecie na pigment do ust i policzków z wygodnym pędzelkiem? Jak dla mnie jest do świetne rozwiązanie :)


Płynny pigment do ust i policzków występuje w trzech odcieniach: Cuba, Rio oraz Tahiti. Dzięki uprzejmości drogerii Alledrogeria jestem posiadaczką przepięknego fioletu o nazwie Tahiti.



Farbka znajduje się w buteleczce przypominającej lakier do paznokci. Produkt zaopatrzony jest w wygodny pędzelek, który umożliwia szybką i łatwą aplikację. Nie stosuję go na policzki, ponieważ muszę zużyć róże, które aktualnie posiadam przed upływem terminu ważności. Pigmentu używam wyłącznie do ust. Ma on dużą zaletę - kolor można dowolnie nabudowywać i stopniować jego intensywność, od delikatnego różu (jak na zdjęciu) aż po fiolet. Żeby uzyskać na ustach ładny efekt najlepiej nałożyć pod niego cienką warstwę pomadki ochronnej. Farbka sama w sobie nie ma właściwości nawilżających. Pigment jest bardzo wydajny, a przy tym niedrogi, jak na pojemność 10ml. Ma dość specyficzny, intensywny zapach, co jest jedynym minusem tego produktu.


Cena: 13,90zł w drogerii Alledrogeria.

Komentarze

  1. kolor piekny, ale ja znowusz to nie używam prawie szminek ani rózy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo fajny produkt :D Nie miałam okazji takiego używać. Kolor także mi się podoba :) Może kiedyś wypróbuję go na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa rzecz, a jak z jego trwałością? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok 2-3 godzin, a krócej jeśli jemy i pijemy w tym czasie ;)

      Usuń
  5. nie widziałam jeszcze takiego kosmetyku... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się subtelny efekt, szkoda, że nie ma właściwości nawilżających

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda :) inne znane mi pigmenty tworzą skorupę na ustach, a ten prezentuje się dosyć naturalnie )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu produkty raczej mają to do siebie, że nie nawilżają ust, a czasami nawet je wysuszają i stąd ten efekt, dlatego ja nakładam pigment na pomadkę ochronną :)

      Usuń
  8. nie znałam wcześniej takich pigmentów. Bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny odcień, troszkę jaśniejszy i bym chciała go u siebie widzieć:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie prezentuje się na ustach, ale nie przepadam za takimi farbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala, o takim czymś to jeszcze nie słyszałam :P Myślałam, że to lakier do paznokci :D Chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)