Odżywka do włosów farbowanych Montibello

Bez użycia odżywki po umyciu głowy, nie mam szans na bezproblemowe rozczesanie włosów. Mają one straszną tendencję do plątania. Dzisiaj napiszę o odżywce, którą stosuję od jakiegoś czasu, i która według mnie nie jest warta swojej ceny.


Od producenta:

Odżywka chroniąca kolor, do włosów farbowanych. Chroni przed źródłem ciepła

Technologia:
FIXCOLOR COMPLEX
Polimery stabilizujące: pomagają w utrzymaniu koloru, zapobiegają jego utracie podczas codziennego mycia włosów.
Filtr słoneczny: ograniczają wpływ promieni słonecznych na utratę koloru i keratyny
Aminokwasy pochodzenia morskiego: działania regenerujące i ochronne

Rezultat:Wydłużona intensywność koloru, ochrona przed zniszczeniem włókna włosa na skutek działania promieni słonecznych.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, Behentrimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Alaria Esculenta Extract, Butylene Glycol, Buthylphenyl Methylpropional, Ceteareth-23, Cetyl Palmitate, Citronellol, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, DMDM Hydantoin, Hexyl Cinnamal, Iodopropynyl Butylcarbamate, Isopropyl Alcohol, Linalool, Parfum, Polyquaternium-22, Polyquaternium-37, Polyquaternium-55, Polysilicone-19, PPG-1 Trideceth-6, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Quaternium-80, VP/DMAPA Acrylates Copolymer.

Cena: 39zł/150ml
Dostępna w salonach lub sklepach internetowych.



Moja opinia:

Odżywka znajduje się w poręcznej tubie, z której łatwo można ją wydobyć. Ma niezbyt gęstą konsystencję, przez co dobrze rozprowadza się na włosach. Oprócz tego pięknie pachnie i zapach ten dość długo utrzymuje się na włosach. Odżywka przeznaczona jest do włosów farbowanych i choć nigdy włosów nie farbowałam, to mimo wszystko jej używam. Często sięga po nią również moja mama, która regularnie koloryzuje włosy. Jednak ani ja, ani mama nie zauważyłyśmy jakichś spektakularnych efektów po jej zastosowaniu. Za cenę 39zł oczekiwałyśmy czegoś znacznie lepszego. Według mojej mamy nie wpływa ona 
ochronę koloru, nie utrwala go. Nie moge jednak powiedzieć, że jest to zła odżywka. Owszem, po jej użyciu włosy świetnie się rozczesują, są miękkie i miłe w dotyku, ale taki sam efekt (może nawet lepszy) można uzyskać stosując drogeryjną odżywkę za kilka (max. kilkanaście) złotych. 
Za jakiś czas mam zamiar stosować maskę do włosów zniszczonych z tej firmy i na pewno dam Wam znać, jak się u mnie sprawdziła.

Znacie produkty Montibello? 

Komentarze

  1. Na szczęście nie mam tego problemu. Lubię artykuły fryzjerskie:) bo są nie porównywalne do sklepowych...

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie do końca sprawdziła. Ja też za tę cenę oczekiwałabym większych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie za drogi produkt.
    Tak jak pisałaś dobre efekty dają też te, z drogeryjnej półki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia o jej istnieniu i z tego, co u Ciebie przeczytałam nic nie straciłam.
    li_lia
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że odżywka w takiej cenie nic więcej nie robi niż odżywki drogeryjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za droga. ;/ Wiadomo, że wiele drogeryjnych dawałoby lepsze rezultaty. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszymy o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great review!! I didn't know this product!

    Xoxo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam kompletnie firmy ale wyglada bardzo zachecajaco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie nowość. Nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie farbuję włosów całe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy nie znam, ale jak na taką cenę, to faktycznie nie zachwyca swoim działaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jednak jakoś mnie nie przekonałaś do spróbowania jej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)