Dzień Ojca - propozycje na prezenty

Przeglądając ofertę www.iperfumy.pl wpadłam na pomysł, by przygotować propozycje prezentów z okazji zbliżającego się Dnia Ojca. Być może komuś z Was pomoże to w wyborze właściwego upominku. Propozycje na prezenty, które ja wybrałam mają przystępne ceny i są wysokiej jakości.
Zacznijmy od perfum, bo jak wiecie jestem zwolenniczką kupowania ich na prezent, tym bardziej dla najbliższych, bo dość dobrze znamy ich upodobania. Woda toaletowa Gucci Pour Homme II spodoba się myślę mężczyznom w każdym wieku, w tym dojrzałym. Jest to zapach, w którym dominują akordy herbaciane i bergamotka. Wyczujemy w nim też mieszankę przypraw, w tym cynamon, a także tytoń. Całość jest tak dobrze skomponowana, że zapach ten zbiera same pozytywne opinie. Muszę przyznać, że ma w sobie coś wyjątkowego i zapada w pamięć. Używa go mój brat i choć wąchałam ten zapach ostatnio bardzo dawno temu, to bez problemu byłabym w stanie go rozpoznać wszędzie.

Zestaw kosmetyków Nivea to dobry pomysł na prezent z okazji Dnia Ojca. Znajdziemy w nim same najbardziej potrzebne, i przez każdego mężczyznę używane kosmetyki - balsam po goleniu, krem, antyperspirant oraz żel pod prysznic w pełnowymiarowych opakowaniach.

Choć mężczyźni zwykle nie przywiązują tak dużej wagi do pielęgnacji cery, jak my kobiety, to warto kupić Tacie skuteczny krem, aby mógł na własnej skórze przekonać się o jego działaniu. Nawilżający krem do skóry dojrzałej Vichy byłby dobrym wyborem, dodatkowo kosmetyk posiada opakowanie z pompką typu air-less.

A co powiecie na to, by sprezentować Tacie maszynki do golenia z zapasowymi ostrzami wiodącej marki Gilette? Mój z pewnością ucieszyłby się z tak praktycznego prezentu. Dzięki pięciu ostrzom zapewniają one precyzyjne golenie nawet w trudno dostępnych miejscach.

Jeżeli Wasi Ojcowie są posiadaczami brody, to ciekawym prezentem byłby olejek do jej pielęgnacji, np. z firmy Nivea. Zadbana broda wygląda u większości mężczyzn naprawdę dobrze, więc warto zachęcić do stosowania tego typu kosmetyku.

Dajcie znać, jaki prezent zamierzacie kupić z okazji Dnia Ojca :)

Komentarze

  1. Cześć witam cię serdecznie w ten czerwcowy pochmurny dzień Bardzo lubię takie wpisy Kiedy można przejrzeć różne inspiracje ja z pewnością zaopatrze swojego tatę i zestaw Nivea i maszynkę do golenia myślę że to będzie strzał w dziesiątkę Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pomysły na prezent, mnie bardzo zainteresowały perfumy męskie Gucci

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazwyczaj daję ojcu jakiś kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tacie pewnie mazidło jakieś dam:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten krem z vichy jest bardzo dobry, polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne propozycje, właśnie kompletuję prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią coś podkradnę - bo jak co roku mam problem z tym prezentem eh :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tata ostatnio lubi dostawać maszynki do golenia :) Pozdrawiam serdecznie i obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe propozycje na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w tym roku podobnie do poprzedniego czyli perfumy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie standardowo jakaś woda toaletowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba jakąs wodę po goleniu kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje kochana, zastanawiam się właśnie nad prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy proponują wody toaletowe, jakieś żele a ja chciałabym coś innego oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)