Wyglądaj i czuj się pięknie w Dniu Ślubu

Ślub jest jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego człowieka. Jedynie wtedy, gdy będziemy zadbane, poczujemy się dobrze i staniemy się pewne siebie. Zaproponuję Wam parę ciekawych i dobrych jakościowo produktów, dzięki którym osiągniemy pożądany efekt.

Aby poczuć się wyjątkowo w tym ważnym dniu, warto zadbać o twarz. To ona jest na pierwszym planie i rzuca się w oczy. I o ile makijaż jest bardzo ważny, to równie istotna jest także pielęgnacja. Pamiętajmy, że tylko na zadbanej skórze, będzie on wyglądał estetycznie. Zabiegi na twarz są wskazane i warto wykonywać je już co najmniej na kilka tygodni przed ślubem. Pierwszym krokiem w pielęgnacji jest oczyszczanie, a do tego celu najlepiej sprawdzi się kultowa już szczoteczka soniczna Foreo Luna. Skutecznie, ale przy tym delikatnie oczyści cerę z martwego naskórka i wszelkich zanieczyszczeń. Kolejny krok, to oczywiście nawilżanie. Warto sięgnąć po coś z bogatą formułą, ponieważ zwykły krem może nie poradzić sobie w przypadku odwodnionej lub przesuszonej skóry. Tutaj z pomocą może przyjść esencja nawilżająca Lancome Hydra Zen. Nie zapominajmy o ustach, bo w dniu ślubu muszą one wyglądać idealnie. U mnie najlepiej sprawdzają się balsamy do ust Eos, a widzę, że na www.iperfumy.pl pojawiła się nowa wersja z edycji limitowanej Peppermint Mocha.


Przejdźmy do pielęgnacji ciała. Głębokie nawilżenie i odżywienie możemy zapewnić skórze stosując, m.in. masła do ciała. Jednym z produktów, który wzbudził moje zainteresowanie jest masło Oranjito Bio Melone. W Dniu Ślubu osobiście z pewnością użyłabym multifunkcyjnego suchego olejku do twarzy, ciała i włosów Nuxe Huile Prodigieuse. Daje on efekt zdrowej skóry, świetlistej i pełnej blasku skóry, bez uczucia lepkości. Z kolei żeby nadać nogom ładnego kolorytu, polecam spray tonujący do nóg Sally Hansen.

Wybór odpowiednich perfum dla Panny Młodej, których użyjemy w Dniu Ślubu jest bardzo istotny, bo najprawdopodobniej zapamiętamy je do końca życia. Będzie się on nam zawsze kojarzył z tym wyjątkowym wydarzeniem. Szczerze mówiąc, ja najbardziej byłabym skłonna użyć wody perfumowanej Chanel Coco Mademoiselle. Jeżeli jednak poszukujecie czegoś subtelniejszego, warto wziąć pod uwagę zakup wody toaletowej Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh lub romantycznego Yves Saint Laurent Mon Paris.

Dajcie znać, czy ktoś z Was przygotowuje się aktualnie do ślubu :)

Komentarze

  1. Ja brałam ślub w lutym, więc już po tym wielkim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że warto czuć się pięknie każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super inspiracje, ja nie wychodzę za mąż ale rajstop w sprayu sally Hansen używam od lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro idę na ślub koleżanki i mam nadzieję, ze mimo mało udanej pogody będzie się czuła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ślubuję teraz w sierpniu i wybrałam perfumy Armani Si :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)