Solny peeling z algami Fresh&Natural

Peeling to jeden z ważniejszych kosmetyków w pielęgnacji ciała. Zwykle po te "gotowe" z drogerii sięgam sporadycznie, zdecydowanie preferuję te naturalne. Jednym z moich ulubionych jest solny peeling z Algami Fresh&Natural.

Od producenta:

Solne peelingi Fresh&Natural łączą w obrębie jednego kosmetyku funkcje natłuszczania, masażu, złuszczania, regeneracji, oczyszczania i aromaterapii. Ponadto są niezwykle delikatne i skuteczne. Drobne ziarenka soli subtelnie masują skórę i złuszczają martwy naskórek, wpływając zbawiennie na wygląd całego ciała.
 
Cena: 24,99zł/250g w sklepie www.freshandnatural.pl

Skład:

Sodium Chloride, Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Fucus Vesiculosus, Spirulina Maxima, Rosmarinus Officinalis Oil, Lavendula Angustinfolia Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Limonene*, Linalool*, Citral*, Citronellol*, Cumarin*  

*składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych

Moja opinia:

Peeling z algami jest kosmetykiem 2 w 1. Po pierwsze, doskonale usuwa martwy naskórek, ale robi to w sposób delikatny. Nie podrażnia skóry i nie powoduje zaczerwienień. Po drugie, po jego użyciu nie ma potrzeby aplikowania na ciało balsamu, czy oliwki, ponieważ jest ono wystarczająco natłuszczone i nawilżone. W kosmetyku bowiem znajdziemy sporą ilość olejków, tj. z pestek winogron, ze słodkich migdałów, arganowy. Film, jaki pozostaje na skórze zawdzięczamy olejom, a nie parafinie, która niestety często wykorzystywana jest do produkcji peelingów drogeryjnych. Peeling jest aromatyczny dzięki zawartości naturalnych olejków eterycznych. Podczas jego stosowania można poczuć się, jak w profesjonalnym SPA. Podobno regularne i długotrwale stosowanie preparatu ma pomóc w walce z cellulitem, działać napinająco i ujędrniająco, co przekonuje mnie do dalszego jego stosowania. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że jest to jeden z najlepszych peelingów, jaki do tej pory stosowałam.

Dajcie znać, czy używacie kosmetyków firmy Fresh&Natural :)

Komentarze

  1. Mam jeden produkt tej firmy, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu peelingi, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałem ich kosmetyki i lubiłem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam wersję peelingu mokka:) Idealna się okazała w pielęgnacji ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersje mokka i bardzo polubiłam a tej kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę zdecydowanie bardziej cukrowe peelingi, ale solne od czasu do czasu też używam, fajnie, że opiera się na naturalnych olejach a nie na parafinie duży plus za skład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę cukrowe lub kawowe, ale ten też ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi sie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy solnego peelingu.
    Muszę kupić i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodobałby mi się, lubię takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki z algami bardzo lubię, ale peelingu jeszcze nie miałam. Obserwuję i zapraszam do mnie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)