Batiste Hint of Colour do włosów brązowych

Jestem zwolenniczką stosowania suchych szamponów, ale oczywiście sporadycznie i w sytuacjach awaryjnych. Z perspektywy czasu nie zauważyłam, by szkodziły one skórze głowy, czy miały jakikolwiek negatywny wpływ na włosy. Od kilku lat jestem wierna szamponom Batiste. Aktualnie używam Batiste Hint of Colour przeznaczonego do włosów brązowych, którego zamówiłam na iperfumy. Warto skorzystać z aktualnej promocji, bo do każdego zakupionego szamponu Batiste otrzymujemy mini wersję podróżną.

Suchy szampon Batiste do włosów w odcieniach brązu różni się nieco od wersji przeznaczonej do ciemnych odcieni włosów. W związku z tym, że latem moje włosy pod wpływem słońca ulegają naturalnemu rozjaśnieniu, to aktualnie ten, o którym dzisiaj jest mowa sprawdza się lepiej. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się zarówno u szatynek, jak i nawet ciemnych blondynek.


Jego największą zaletą jest to, że w odróżnieniu od tradycyjnych suchych szamponów, nie pozostawia na włosach białego nalotu. Ta cecha wyróżnia go od reszty, która de facto jest równie skuteczna, ale musimy poświęcić odrobinę więcej uwagi, by wmasować kosmetyk w skórę głowy, a następnie dokładnie wyczesać. Szampon Batiste dodaje włosom objętości od razu po jego zastosowaniu i efekt ten utrzymuje się przez kilka kolejnych godzin. Takie ekspresowe odświeżenie fryzury jest świetną sprawą, gdy się spieszymy, a nie mamy możliwości umycia głowy. Zapach szamponu jest delikatny i przyjemny.


Dajcie znać, czy zdarzają Wam się sytuacje, w których sięgacie po suchy szampon? Jeśli tak, to jaki jest Waszym ulubionym? :)

Komentarze

  1. Już dawno nie korzystałam z takiego suchego szamponu, a w awaryjnych sytuacjach by się bardzo przydał :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona wersja mimo że suchy szampon stosuję jakoś raz na 2-3 mce :) Mam teraz jakiś "cherry" w mini wersji bo tego nie było w rossku ale tęsknię, pora kupić :D
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam inną wersję, ale jej nie lubię. Coś mi nie służą suche szampony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię te szampony z Batiste :) Tej wersji jeszcze nie miałam, jak na razie jestem wierna tej tropikalnej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampony z Batiste uwielbiam ;) Mimo tego, że mam brązowe włosy, to tego nie próbowałam ;) Te tradycyjne sprawdzają się u mnie całkiem dobrze ;) Ale może kiedyś sięgnę i po ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ja nie korzystam jakoś ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię batiste ale używam innych wersji

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurka, jak mi się skończy ten tropic, to ten wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Unikam Batiste- powoduje u mnie łupież :( A przy innych suchych szamponach nie miałam tego problemu! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie każdy suchy szampon to samo zło dlatego ich nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten produkt i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy nigdy nie miałam, ale czasami suche szampony są bardzo pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Batiste lubię ale do włosów blond ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie suche szampony się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)