Selfie Project - krem CC

Kremy CC na rynku pojawiły się już jakiś czas temu, ale ja z tego typu kosmetykiem miałam w ostatnim czasie do czynienia po raz pierwszy. Testowałam Krem CC firmy Selfie Project i dzisiaj to o nim będzie mowa.

Opis kosmetyku: 

Krem CC zapewnia natychmiastowy efekt nieskazitelnej skóry o zdrowym kolorycie. Kryje niewielkie niedoskonałości, ujednolica odcień skóry – jak niewidoczny makijaż. Lekka formuła Oil-free, 0% lepkości.
Innowacja! FotoCzułe Pigmenty natychmiast wizualnie upiększą skórę. Zapewniają Efekt Glamour! – błyskawiczny optyczny efekt doskonałej, gładkiej skóry.
Bogaty w naturalne, botaniczne składniki.


Węgiel BioAktywny – odkrycie w walce z niedoskonałościami! Działa antybakteryjnie. Pochłania zanieczyszczenia, zwęża i oczyszcza pory, matuje.
Wyciąg z Pink Pomelo nawilża skórę, redukuje zaczerwienienia i łagodzi stany zapalne.
Brak substancji niekorzystnych dla młodej skóry: parabenów, SLS i SLES, oleju parafinowego.

Cena: ok. 17zł /30g w drogeriach, np. Rossmann.

Moja opinia:

Krem CC Selfie Project nie jest kosmetykiem, który zastąpi podkład, jeśli zależy nam na dobrym kryciu niedoskonałości. To kosmetyk bardzo lekki, dający naturalny efekt. Krem faktycznie ujednolica koloryt skóry i sprawia, że skóra wygląda na świeżą, promienną i wypoczętą. W okresie letnim, w największe upały, by nie obciążać cery (zwłaszcza młodej, tłustej, skłonnej do trądziku) można zrezygnować z cięższych podkładów na rzecz tego kremu CC. Kosmetyk ma bardzo jasny odcień i będzie pasował do każdego odcienia skóry, dopasowując się do niej. Często nakładam go pod podkład (jak bazę), bo dzięki niemu zużywam o połowę mniej fluidu. Dużym plusem jest to, że krem nie pozostawia na skórze lepkiej ani tłustej warstwy. Nie zapycha porów i ma na tyle dobry skład, że może być stosowany nawet przez bardzo młode dziewczyny z problematyczną skórą.

Znacie kosmetyki Selfie Project? Dajcie znać, które sprawdzają się u Was najlepiej :)

Komentarze

  1. Tych kosmetyków nie znam, ale lubię kremy CC.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że się sprawdził. lubię lekkie kosmetyki makijażowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kremy, mam ich już sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od nich zwykły pielęgnacyjny krem i sprawdza się całkiem nieźle natomiast teraz CC, BB o podkładów nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kremy CC, szczególnie z RIMEL c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)