Figi HIPSTER PANTY i akcesoria Julimex

Pokażę Wam dzisiaj przydatne akcesoria firmy Julimex oraz figi, które są nowością firmy. Do ich produkcji zastosowano nowoczesną technologię INVISIBLE-LINE do wykończenia brzegów.












Do przetestowania wybrałam figi HIPSTER PANTY w rozmiarze L, kolor beżowy. Taki uniwersalny odcień zawsze będzie pasował, choć do wyboru mamy też kolory: biały, czarny i czerwony.
Figi zapakowane są w małe pudełko z ozdobną kokardką. Myślę, że to fajny pomysł na prezent. Figi są solidnie wykonane, nie odstają żadne nitki. Kilkakrotnie prałam je (ręcznie, bo tak zaleca producent) i nie zauważyłam, by działo się z nimi coś złego. Subtelna koronka dodaje im uroku. Figi dobrze leżą i nie odznaczają się pod ubraniem. Na zdjęciu figi są nieco pogniecione, jednak nie można ich prasować, a po ich założeniu nie widać śladu zagięć :)








Cena: 19zł w sklepie Julimex.

Przydatną rzeczą okazał się zmniejszacz obwodu dwurzędowy. Nawet nie wiecie, ile biustonoszy musiałam wyrzucić przez to, że stały się zbyt luźne w obwodzie. Taki gadżet jest świetny i bardzo tani! Żałuję, że dopiero teraz go poznałam. Dostępny jest w kolorze czarnym i beżowym.


Cena: 4,70zł w sklepie Julimex.

Lubicie nosić sukienki z odkrytymi plecami? Jeśli tak, to ten gadżet byłby dla Was idealny. Pasek obniżający zapięcie sprawi, że będziecie mogły nosić klasyczny biustonosz pod wszystkimi kreacjami z odsłoniętymi plecami. Już nie trzeba rezygnować z pięknej kreacji, wystarczy tylko obniżyć zapięcie biustonosza :)


Cena: 10,50zł w sklepie Julimex.

Na koniec prawdziwy hit, czyli ramiączka DECOLLETE. Ich zapięcie jest banalnie proste a efekt... no mnie bardzo się podoba! Są bardzo komfortowe i założone do zwykłego, czarnego topu dają super efekt.



Cena: 13,90zł w sklepie Julimex.


Już niedługo na blogu wystartuje konkurs, w którym do wygrania będą akcesoria firmy Julimex! Zwycięzców będzie minimum trzech. Im więcej zgłoszeń, tym więcej zwycięzców, co Wy na to? :)

Komentarze

  1. majtki to ja lubię z naturalnych materiałów, w ogóle preferuje naturalne składy ale majtki to szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ramiączka fajne.. chyba wzięłabym udział w tym konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie najbardziej zachwycił pasek obniżający zapięcie. Nie słyszałam o nim wcześniej a bardzo by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie ramiączka są świetne ;) Wszystko bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  5. te ramiączka DECOLLETE pierwszy raz je widzę :) fajnie to bardzo wygląda, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. go raibh maith agat eolas an-úsáideach dúinn, súil againn gur féidir an bhlag seo ar aghaidh le bheith úsáideach dúinn. Beannacht rathúil i gcónaí ó siopa zahra luibhe
    Obat Fistula Ani Paling Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę monotematyczna...bo ramiączka są the best :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ramiączka to coś czego szukam! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)