Emulsja z 5% mocznikiem Ziaja - Na ratunek suchej skórze


Jeśli macie problem z mocno przesuszoną skórą, w tym suche łokcie, kolana, pięty, to ten wpis jest dla Was. Przyznam, że długo zajęło mi odnalezienie tego idealnego balsamu/mleczka do ciała. Mega pozytywnie zaskoczyłam się, gdy to właśnie emulsja Ziaja z 5% mocznikiem najbardziej mi pomogła. Dla przypomnienia, mocznik to jedna z lepiej nawilżająco-wygładzających substancji.

W moim przypadku, każdej zimy (w zasadzie odkąd pamiętam) występuje problem suchej skóry, szczególnie łydek. W pewnym momencie wyglądały one naprawdę fatalnie, a skóra była tak sucha, że powodowało to silne swędzenie, a drapanie oczywiście coraz większe podrażnienia. Muszę przyznać, że już po kilku zastosowaniach tej emulsji problem, z którym borykałam się dłuższy czas, po prostu przestał istnieć. Ta emulsja jest naprawdę niesamowita. Super nawilża, wygładza oraz regeneruje skórę. Duży plus również za subtelny, neutralny zapach oraz lekką formułę.


Kosmetyk jest bardzo wydajny, a sama emulsja błyskawicznie się wchłania pozostawiając na skórze delikatną warstwę ochronną. Dodatkowo, pompka ułatwia i przyspiesza aplikację produktu.

Szukajcie tej emulsji do ciała w drogeriach i aptekach, a jeśli macie problem z mocno przesuszoną i łuszczącą się skórą na ciele, to szczerze polecam Wam ją wypróbować.

Jeśli ktoś z Was zna ten produkt, koniecznie dajcie znać, jak się u Was sprawdził :)

Komentarze

  1. Zainteresowałaś mnie tym produktem! Będę o nim pamiętać i jeśli wpadnie mi gdzieś w oko podczas zakupów to chętnie wypróbuje :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię, miałam już kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! Każdy z nich uważnie czytam i zawsze zaglądam do osób, które pozostawiają tu po sobie ślad :)

Jeśli zaobserwujesz bloga, poinformuj mnie o tym :)